Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Blunder: Ik moest en zou naar Black Keys in de Alpha, uiteindelijk na 20-30 ongeïnspireerde minuten pielen naar de Bravo gerend om nog een uurtje Nicolas Jaar mee te pakken waar ook niet echt meer in te komen was omdat je het begin hebt gemist...
Mijn grootste LL blunder is toch wel om bij zijn gare optreden in de Bravo te blijven met vrienden, om zo het legendarische optreden van Fred Again in de Heineken te missen…
Gohh ik wil je niet opnaaien maar dat is nog steeds mijn hoogtepunt van dat jaar (en sowieso één van m’n favoriete festivalshows). We waren mooi op tijd en hadden mooi plekje. Keek met twee vrienden echt ontzettend uit naar die show, op de één of andere manier ging de rest niet mee en nog steeds veel spijt van. Die waren niet bij Jack Harlow, maar ergens anders.
Ik baal er dan weer van dat ik niet ben gaan kijken bij Pendulum (of Kevin) in plaats van de Arctic Monkeys. Nog nooit zo bedroefd geweest als bij die show, nog steeds een mindfuckwaardig groot verschil tussen wat het was en wat ik ervan had verwacht
Ik baal er dan weer van dat ik niet ben gaan kijken bij Pendulum (of Kevin) in plaats van de Arctic Monkeys. Nog nooit zo bedroefd geweest als bij die show, nog steeds een mindfuckwaardig groot verschil tussen wat het was en wat ik ervan had verwacht
Misschien iets te vroeg.. Maar heeft iemand al een bericht gezien over de Vluchtelingenwerk douches? Vorig jaar had je een goeie deal voor 25 euro onbeperkt.. Kon toen ook alleen het linkje hier vinden. Was echt een geweldige deal
Ik denk dat dat vooral kwam omdat hij een intiemere show had voorbereid, iets dat hij nu vaker doet. Mensen verwachtte echt een feestje in 2024, dat kwam er maar een paar keer van.. Zonde voor het publiek, maar dat is de route die hij in is geslagen. Persoonlijk denk ik dat het dus vooral kwam door een mismatch in verwachtingen.
Misschien iets te vroeg.. Maar heeft iemand al een bericht gezien over de Vluchtelingenwerk douches? Vorig jaar had je een goeie deal voor 25 euro onbeperkt.. Kon toen ook alleen het linkje hier vinden. Was echt een geweldige deal
Als je het in de nacht niet meer weet op Lowlands is de x-ray altijd een goed idee en vrij onvoorspelbaar. Dat pakt soms niet goed uit (wel altijd een goed verhaal) maar als het wel raak is dan beleef je één van je betere festivalnachten ooit.
Goede tip! Zag al dat vorig jaar daar op de zaterdag Batu en CEM B2B Pariah elkaar opvolgden, dus als die lijn wordt doorgetrokken lijkt me dat zeer interessant. Heb alleen ook hier veel gelezen over het slechte geluid in de X-Ray, dus hopelijk weten ze dat komend jaar wel te verbeteren.
Maar onvoorspelbaarheid is in ieder geval een perfecte basis voor een prachtige festivalnacht. Sowieso bevallen grote stages/tenten me qua elektronische (maar eigenlijk ook andere) muziek niet echt qua sfeer. Liever wat intiemer, daarom hoop ik stiekem dat één van die genoemde namen of andere favorieten (ook) in kleinere tenten dan de Bravo geprogrammeerd worden.
Mijn grootste LL blunder is toch wel om bij zijn gare optreden in de Bravo te blijven met vrienden, om zo het legendarische optreden van Fred Again in de Heineken te missen…
Goede tip! Zag al dat vorig jaar daar op de zaterdag Batu en CEM B2B Pariah elkaar opvolgden, dus als die lijn wordt doorgetrokken lijkt me dat zeer interessant. Heb alleen ook hier veel gelezen over het slechte geluid in de X-Ray, dus hopelijk weten ze dat komend jaar wel te verbeteren.
Maar onvoorspelbaarheid is in ieder geval een perfecte basis voor een prachtige festivalnacht. Sowieso bevallen grote stages/tenten me qua elektronische (maar eigenlijk ook andere) muziek niet echt qua sfeer. Liever wat intiemer, daarom hoop ik stiekem dat één van die genoemde namen of andere favorieten (ook) in kleinere tenten dan de Bravo geprogrammeerd worden.
Ik denk dat dat vooral kwam omdat hij een intiemere show had voorbereid, iets dat hij nu vaker doet. Mensen verwachtte echt een feestje in 2024, dat kwam er maar een paar keer van.. Zonde voor het publiek, maar dat is de route die hij in is geslagen. Persoonlijk denk ik dat het dus vooral kwam door een mismatch in verwachtingen.
Major Lazer vond echt wel tof de eerste keer op Lowlands. Alleen heel kort er na kwamen ze opnieuw en toen als headliner. En die party van de keer daarvoor konden ze niet waarmaken. Maar nu wat lager op het affiche kan het zomaar best leuk worden. Al hoewel ik geen flauw idee heb of ze anno 2026 eenzelfde stijl hebben aangehouden? Ben ze wel uit het oog verloren moet ik zeggen.
Poooh dit was toch zo onwijs dik. Stonden gelukkig vroeg naast de licht- en geluidstafel. Hoorde van vrienden dat je er 20 minuten van te voren dat je de Heineken niet meer in kwam
Ik was gelukkig alleen, "omdat mijn vrienden toch niet naar zo'n gare elektronische act hoefden", dus kon me een kwartier voor tijd nog naar binnen wurmen. Sardientjes waren er niks bij
In het kader van goede beslissingen: op LL'08 besloten we na heel lang wikken en wegen (de hele dag bijna) om toch Underworld te skippen en naar Booka Shade in de nog oude en vertrouwde rode Bravo te gaan. Nog steeds 1 van de vetste optredens die ik ooit heb gezien, ook omdat vrijwel heel LL wél richting Underworld was. WAT een show en WAT een herinneringen
Ik doe er nog een schepje bovenop. Ik was (als het goed is) bij zowel Jack Harlow, Fred Again en Pendulum. 3 acts waar ik echt naar uitkeek! Maar precies dat blok heb ik echt een gigantische blackout, weet er precies 0 meer van, nieteens dat ik er was hahaha. Iets met te vroeg pieken.