Lowlands 2026

Extince - Spraakwater. Alles van Osdorp Posse. Alles van Opgezwolle, Kubus, Jawat. Dat is hiphop. New Wave is de EDM van hiphop.
Ja Spraakwater vind ik dus ook maar een beetje een raar nummer. Zelf ben ik iets meer van Opgezwolle inderdaad.

Overigens vond ik Ronnie Flex in die periode met Mr. Polska en Yellow Claw wel weer best tof. Maar dat was nog voor New Wave volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: LLoww
Heel benieuwd naar de kaartverkoop van morgen. In mijn omgeving niemand meer die morgen direct een kaart gaat kopen (terwijl we vorig jaar met een groep van >10 gingen). De meeste willen het nog even aankijken en later een kaart kopen, of twijfelen überhaupt om te gaan.

Hier toch een groepje van 5 man kunnen krijgen. Gelukkig maar, nu de tickets nog. Er zijn er al 2 binnen blijkbaar.

Heel benieuwd naar de kaartverkoop van morgen. In mijn omgeving niemand meer die morgen direct een kaart gaat kopen (terwijl we vorig jaar met een groep van >10 gingen). De meeste willen het nog even aankijken en later een kaart kopen, of twijfelen überhaupt om te gaan.
Hier ook steeds meer afhakers. Weer duurder, niet mijn muziek e.d.

Ik had hier eigenlijk iets meer hype verwacht omtrent Lorde. Toch niet helemaal aangeslagen?

Ik ben echt ontzettend blij met Lorde! Had er met de AFAS show al op gerekend dat ze dit jaar op Lowlands zou staan dus daarom geen ticket gekocht; heb haar nog nooit gezien. Was dus wel nerveus of het LL of PKP ging worden. Haar eerdere werk bevat zoveel festival anthems: Green Light, Royals, Team, Buzzcut Season, Supercut. Ribs natuurlijk geweldig al vind ik dat minder een festivalanthem. Eigenlijk heel gek dat ze er nog nooit heeft gestaan. Laatste album is wel dieper en lastiger...
Bij New Wave gaat het echt een stuk voller staan, maar die laat ik denk ik schieten

“Vanaf maandag 13 juli 2026 is het via de Ticketmaster website mogelijk om op een veilige manier tickets over te kopen van kaartkopers die toch niet meer naar Lowlands gaan.”

Was deze mogelijkheid vorig jaar niet een stuk eerder beschikbaar?

“Vanaf maandag 13 juli 2026 is het via de Ticketmaster website mogelijk om op een veilige manier tickets over te kopen van kaartkopers die toch niet meer naar Lowlands gaan.”

Was deze mogelijkheid vorig jaar niet een stuk eerder beschikbaar?
Ja, volgens mij 1 juni? Ook wel benieuwd wat dit met de resale prijzen gaat doen…

Ticket is binnen.. hier is de animo ook flink geslonken t.o.v. voorgaande jaren... erg benieuwd of de ''hype'' nu is gaan liggen...

• Confetti
Waarderingen: @Marc
Wat is de de kans dat Bad Omens nog langskomt? Die zijn dan klaar met de Amerikaanse tour en staan op Graspop.
Doen ze daarna dan toch nog een paar Europese data?
BMTH is zeker te groot om nog in een volgende lichting door te komen? Die staan ook op Graspop en hebben ook nog geen Nederlandse show?

Ja, volgens mij 1 juni? Ook wel benieuwd wat dit met de resale prijzen gaat doen…
Denk dat vorig jaar de twijfelaars die toch maar voor de zekerheid een kaart kochten, heeft afgeschrokken. Kwamen die dag massaal kaarten beschikbaar.
Maar hoe lager doorverkoop open gaat, hoe minder handelaren die er tussen gaan zitten.

Ticket is binnen.. hier is de animo ook flink geslonken t.o.v. voorgaande jaren... erg benieuwd of de ''hype'' nu is gaan liggen...
Oudere generatie lijkt wat te gaan afhaken. Vooral benieuwd hoeveel van de 'jonge' generatie gaat aanhaken.
Moeten denk niet vergeten dat vandaag alleen reguliere tickets in de verkoop gingen.
Groepen en glampers zitten er grotendeels morgen pas bij.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en @Marc
Hadden ze dit systeem vorig jaar niet ook al? Staat me bij. Maar misschien herinner ik me dat verkeerd.

Morgen zal het moeten blijken inderdaad.
Klopt, maar ik neem aan dat dit wel weer verder ontwikkeld is tov vorig jaar. De code qua bevestiging die ik moest invoeren om mezelf te identificeren voordat ik in de wachtrij mocht plaatsnemen was voor mij nieuw 🤔

Users who are viewing this thread