Lowlands 2026

Hier ook weer 2 tickets binnen. Altijd fijn. Ik kwam op 2958 binnen. Een maatje van mij op 2339, dus dat leek te moeten kunnen. Had hij een verkeerde code…. 🫣 gelukkig kwam ik er alsnog door en zijn we voorzien.

Iedereen die nu al voorzien is, gefeliciteerd! Dat scheelt weer stress en als bonus een extra dagje meer voorpret 😉

Voor de rest, morgen gaat easy worden. Ook door een steeds beter wordend systeem dat je niet op tig devices ingelogd kan zijn. Succes 🤞🏻💫

new wave, ik heb t geluisterd, drank en drugs is nog wel catchy.
maar werkelijk ieder nummer is voor 80 % op autotune gebouwd.
ik vind t werkelijk de meest afgrijselijke muzieksoort die ik kan bedenken.
maar ik snap dat al die rappers bij elkaar een "grote naam" zijn.
ik zal ze iig niet gaan bekijken.
Volledig eens. Ik vind het ongeïnspireerde, lompe meuk. Maar ja, die streams he!

• Leuk
Waarderingen: CVS
Kijk met jouw kan ik praten! Extince, Postmen, Opgezwolle, Duvel Duvel, Def P etc. etc....dat is pas Nederhop :cool: Geen autotune en inhoudelijk nog wat betere teksten ook. The Opposites vind ik trouwens wel weer tof :)

Postmen staat trouwens op het Rotterdam Reggae festival zag ik.

Heb Ronnie Flex eens live gezien met een band meen op Solar en daar was niet veel mis mee hoor.

Autotune is trouwens echt een absolute no go in muziek voor mij. Pure armoe dat je niks kan.

Owh ja muziekale opvoeding is zeker belangrijk. 😎
Vergelijk de teksten van Extince met die van Lil Kleine, geen discussie. :cool:

• Leuk
Waarderingen: CVS en LLoww
Kijk met jouw kan ik praten! Extince, Postmen, Opgezwolle, Duvel Duvel, Def P etc. etc....dat is pas Nederhop :cool: Geen autotune en inhoudelijk nog wat betere teksten ook. The Opposites vind ik trouwens wel weer tof :)

Postmen staat trouwens op het Rotterdam Reggae festival zag ik.

Heb Ronnie Flex eens live gezien met een band meen op Solar en daar was niet veel mis mee hoor.

Autotune is trouwens echt een absolute no go in muziek voor mij. Pure armoe dat je niks kan.

Owh ja muziekale opvoeding is zeker belangrijk. 😎
De hip hop van New Wave heeft veel caribische invloeden en is daardoor veel feestelijker als de hip hop van toen.

Maar zou de ergste hype nu geweest zijn? Vorig jaar was er in de presale geen doorkomen aan.

Gaat LL het voorbeeld volgen dat ze niet meteen uitverkopen? Ik zou het wel een goede zaak vinden.

Of ligt het aan programma en/of prijs?

Maar zou de ergste hype nu geweest zijn? Vorig jaar was er in de presale geen doorkomen aan.

Gaat LL het voorbeeld volgen dat ze niet meteen uitverkopen? Ik zou het wel een goede zaak vinden.

Tja we hebben gezien dat populariteit in golven gaat. Rond 2016 was voor het laatst een golf waarin het minder ging, zou niet heel raar zijn als dat nu weer op begint te komen tien jaar later

• Leuk
Waarderingen: WTSGD

Ik denk een beter werkend systeem. We zullen het morgen meemaken.

Users who are viewing this thread