Lowlands 2026

constitution GIF

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: CVS en Mimi
Hoera nieuwe namen! Of desnoods, jammer, tegenvallende namen! Of iets daartussen.

Maar hoe dan ook, het is een Lowlands hoogdag vandaag. Hou het lekker op de lineup en niet op de man. De ene zijn Turnstile is de andere zijn Major Lazer. Laat ons daarom maar terug naar de essenstie gaan, en het gezellig houden. En over dingen die actualiteit aangaan verwijs ik graag door naar het topic met die naam.

Nouja, er staat bijvoorbeeld in dat het wel fijn is dat alle Joden bij elkaar komen in Isräel, dat is makkelijker om ze uit te roeien dan als ze verspreid zitten. Persoonlijk vind ik dat niet echt "kritiek op Israël" en "tegen genocide".

Een incident tussen 2 drugsverslaafde die elkaar het leven zuur maakte. Ja enorm kut.

De feiten benoemen is nooit zinloos. Ik heb hier de afgelopen al 20x keer gelezen dat Lil Kleine een lul is, en dat klopt ook. Maar zeg je een keer wat van Kneecap dan is het al heel snel een zinloze discussie, is de discussie al geweest, of moeten we snel naar een volgend onderwerp. Nou ja het statement is nu wel duidelijk. !
Kneecap gebruikt ook veel drugs. Hoe kijk jij naar drugsgebruik?

Dus, gaan we allemaal met flits aan filmen bij New Wave in augustus? Kunnen we ook meteen alle kluisjes open gaan trappen bij de ingang.

De rechter bepaalt de straf. Maar een podium is geen recht. Voor mij gaat Lil Kleine ver over een grens.

Volkomen bizar en een bijzonder slechte binnenkomer voor de nieuwe directeur.

Ik zoek anderen die bereid zijn om mee te protesteren. Dit kan van klein tot groot.

Eieren erop.
Ga even verder huilen op facebook

• Thinking
Waarderingen: Timmetje
Hoor ik nou goed in de podcast dat je ook op de reguliere campings nu een 'partyplek' kan gaan reserveren met twee partytenten? Nog meer gras gereserveerd voor een meerprijs?

Hoor ik nou goed in de podcast dat je ook op de reguliere campings nu een 'partyplek' kan gaan reserveren met twee partytenten? Nog meer gras gereserveerd voor een meerprijs?
Ja en wat een prijzen ook. Duurder dan de groepscamping. Zelfs met 10 man ben je zo 80eu extra de neus kwijt. Echt een kwalijke ontwikkeling. Maargoed, als ze daarmee Tyler kunnen betalen... 😛

Nee, dat mag nog steeds hoor, maar je betaalt voor een gereserveerde plaats. Dat bestond al (opgezet) op camping 5, maar nu dus ook op de eigenlijk leuk campings.... Voor deze prijs moet je ze wel nog zelf opzetten, als ik het allemaal goed heb begrepen.

Kneecap gebruikt ook veel drugs. Hoe kijk jij naar drugsgebruik?
Drugsgebruikers dragen bij aan de criminele industrie en de vele slachtoffers die hiervan. Maar nog steeds vind ik het minder erg dan alle joden van deze wereld willen uitroeien (of het steunen daarvan). Maar wat ben ik toch vreselijk dat ik dat benoem op dit forum :).

• Thinking
Waarderingen: justin.feestje
Drugsgebruikers dragen bij aan de criminele industrie en de vele slachtoffers die hiervan. Maar nog steeds vind ik het minder erg dan alle joden van deze wereld willen uitroeien (of het steunen daarvan). Maar wat ben ik toch vreselijk dat ik dat benoem op dit forum :).
Het is dat je het zelf zegt, niemand heeft je vreselijk genoemd :D

Maak je dan ook nog onderscheid in welke drugs? :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: justin.feestje

Users who are viewing this thread