Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oke mijn verzoek dit jaar
KARNIVOOL komen echt met een geweldig album .
KULA SHAKER. ook straks weer helemaal terug.
BLEECH 9:3 lekker voor in de X Ray eerste singels klinken zeer goed. Zeker een op komend groepje.
TURNSTILE op herhaling super laatste album wat ook naar mijn idee ook ander publiek mee trekt.( late spot in India of Heineken wel een must.)
Voor de rest zie ik het dan wel. Komt vast wel weer goed dit jaar.
Zie ook dat Wildeburg dit jaar niet direct uitverkoopt. Hype rond (de kaartverkoop van) veel festivals is blijkbaar wel echt gaan liggen. Benieuwd wat de kaartverkoop volgende week gaat doen.
Tsja kabinet Jetten 1 werkt ook niet mee met wat we voor onze kiezen krijgen. Want die denken de hele wereld te redden.. ...... maar laten we nou eens gewoon onze dingen doen en genieten zo lang we nog hebben. Want dat bepalen ze nou nog net niet.
Lil Kleine solo vind ik ook gewoon niet passen op Lowlands, maar mocht je een New Wave een podium geven (prima Alpha act, zolang dit geen (sub)headlinespot inneemt, maar dan hoort Lil Kleine er toch wel bij imo. En ben ik vast ergens anders te vinden op het terrein.
Ik zou het wel tof vinden als we een dj-afsluiter krijgen in de Alpha, dat het een wat kleinere naam is zoals bijvoorbeeld TLM. Ook wel des Lowlands (zowel publiek als organisatie) om ze zo’n plek te geven en er dan ook iets memorabels van te maken. Zou het ook interessanter en spannender vinden dan de echt grote klappers.
Beetje appels met peren vergelijken dit, de genres zijn heel verschillend, nu metal vs hardcore rockpunk. Leuker dan turnstile in de xray kan het volgens mij niet worden LL 2019, geschikte accomodatie ook voor dat genre.
Deftones eerder gezien maar wel interssant dat een metalband door verschillende doelgroepen omarmt zou kunnen worden op LL, stapje in de goeie richting wat metal betreft op LL, ik zou naar het laatste gaan.
Mijn keuze zal dan toch Turnstile zijn . Ligt meer in mijn lijn met mijn smaak. Tempo wisselingen en toch meer ritme naar mijn idee.
Wordt gewoon 2dgn genieten van beide