Lowlands 2026

Ik denk dat 5x Ziggo het dan juist onwaarschijnlijker gemaakt om als "Headliner" te komen. 1 enkele Ziggo show en Lowlands zou nog wel gaan, maar 5x is toch alle exclusiviteit weg?
alsof exclusiviteit tegenwoordig nog een item is.
t boeit 90 % van de mensen geen ruk hoe vaak een act al in nederland te zien is.
zolang ze maar kunnen insta'en dat ze erbij zijn

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje en CVS
Kunnen we Lisa Korver alvast opschrijven voor het nachtprogramma india(of haciënda)? Die meid gaat zo hard opeens, nu ook weer op de line up van Soenda. Milion gaat na zijn armadillow set ook wel een mooie plek in de bravo krijgen lijkt me

Kunnen we Lisa Korver alvast opschrijven voor het nachtprogramma india(of haciënda)? Die meid gaat zo hard opeens, nu ook weer op de line up van Soenda. Milion gaat na zijn armadillow set ook wel een mooie plek in de bravo krijgen lijkt me
Stond vorig jaar in Het Magazijn

Sorry, maar Lil Kleine op Lowlands mainstage zou toch schandalig zijn en keihard ingaan tegen alles waar Lowlands voor lijkt te staan?
Lowlands staat nergens voor. Die zijn onderdeel van Mojo / Live Nation. Meest commerciele organisaties die er zijn.

Is Pendulum nog een optie of vallen die af vanwege Paaspop?

Altijd een optie wat mij betreft.

Lily Allen ook prima

Wordt door andere festivals waar mojo het programma doet, ook 'gewoon' geboekt.
Zolang het publiek hem niet boycot zal die boekings blijven krijgen.

Daarnaast A$ap Rocky stond er ook hé. Heeft ook wel wat op kerfstok. Mula B is volgens eigen zeggen coke dealer geweest.

Dus waar leg je de grens?

Users who are viewing this thread