Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nergens anders dan op dit forum zijn ze zó goed in zelfverzonnen hypothetische scenario's gebruiken om vooraf al teleurgesteld te zijn in een festival dat nog exact niks gedeeld heeft.
Nergens anders dan op dit forum zijn ze zó goed in zelfverzonnen hypothetische scenario's gebruiken om vooraf al teleurgesteld te zijn in een festival dat nog exact niks gedeeld heeft.
Ik denk dat 5x Ziggo het dan juist onwaarschijnlijker gemaakt om als "Headliner" te komen. 1 enkele Ziggo show en Lowlands zou nog wel gaan, maar 5x is toch alle exclusiviteit weg?
alsof exclusiviteit tegenwoordig nog een item is.
t boeit 90 % van de mensen geen ruk hoe vaak een act al in nederland te zien is.
zolang ze maar kunnen insta'en dat ze erbij zijn
Kunnen we Lisa Korver alvast opschrijven voor het nachtprogramma india(of haciënda)? Die meid gaat zo hard opeens, nu ook weer op de line up van Soenda. Milion gaat na zijn armadillow set ook wel een mooie plek in de bravo krijgen lijkt me
Kunnen we Lisa Korver alvast opschrijven voor het nachtprogramma india(of haciënda)? Die meid gaat zo hard opeens, nu ook weer op de line up van Soenda. Milion gaat na zijn armadillow set ook wel een mooie plek in de bravo krijgen lijkt me