Lowlands 2026

Het is al jaren stijf uitverkocht dus denk dat het wel meevalt.
Als het in eens baut headliners zijn gaat de kaartverkoop wel een deuk krijgen hoor. Vraag is alleen of Marlon Hofstaddt een slechte of een goede headliners is op de kaartverkoop. Denk dat hij op Lowlands best wat tickets schuift, of we dat moeten willen is de vraag

Als het in eens baut headliners zijn gaat de kaartverkoop wel een deuk krijgen hoor. Vraag is alleen of Marlon Hofstaddt een slechte of een goede headliners is op de kaartverkoop. Denk dat hij op Lowlands best wat tickets schuift, of we dat moeten willen is de vraag
Ben bang dat een Marlon Hofstaddt meer mensen naar de Alpha trekt dan een gemiddelde rock/indie headliner.

Dus voor Lowlands denk ik prima, zie alleen zelf liever andere namen headlinen. Of Marlon Hofstaddt na een headliner neerzetten, zou ik ook prima vinden.

• Leuk
Waarderingen: CVS
Ik heb wel even in het dossier Marlon gekeken, klopt het dat hij tot dusver nergens is aangekondigd in Nederland?

Ben bang dat een Marlon Hofstaddt meer mensen naar de Alpha trekt dan een gemiddelde rock/indie headliner.

Dus voor Lowlands denk ik prima, zie alleen zelf liever andere namen headlinen. Of Marlon Hofstaddt na een headliner neerzetten, zou ik ook prima vinden.
Ik zou het helemaal prima vinden als Marlon Hofstad de Alpha afsluit zolang dat betekent dat ze Turnstile er tegenover in de Bravo laten afsluiten

Van het PKP forum:
- Tiësto staat op 01/ 08 op een kleiner Deens festival na Roxette en op 30/08 op Creamfields festival
- Er zit een gat in zijn standaard Las Vegas shows tussen 14/08 en 29/08
- Hij draait sinds enkele weken weer zijn eigen classics op grote events (piramides van Giza)
- Hij staat onverwacht niet op de TML lineup.

Vooral punt 2 en 4 vind ik wel erg verdacht. Wat denken jullie?

• Leuk
Waarderingen: Novis95
De headliners zijn wel artiesten die je maar 1x in de zoveel tijd gaat zien over het algemeen. Dat is volgens mij ook de hoofdreden dat we liever geen Nederlandse headliners zien, die zie je namelijk sws wel 1x in de zoveel tijd ergens. Ik vind headliners ook leuk omdat ik met een grote groep ga en het toch vaak de momenten zijn dat we dan ineens met een hele groep samen zijn bij 1 act, want iedereen heeft andere muzieksmaken, maar iedereen kent bv vorig jaar wel muziek van Qotsa en Chappell. Voor de rest prima hoor om de HLs te missen.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Marlon dan met Capaldi direct ervoor?

Ik durf Capaldi namelijk nog steeds niet uit te sluiten gezien Lowlands net zo vreemd in zijn planning valt als Werchter en daar staat hij toch ondanks de rare planning.

Ach Goldband heeft er ook gestaan als headliner das toch ook geen hoogvlieger en zo wel meer en als nog uitverkocht.

Ze kunnen wel wat maken hoor voor het drama wordt met de kaartverkoop

Ze kunnen wel wat maken hoor voor het drama wordt met de kaartverkoop
Ik denk dat dit wel mee valt. Duurde vorig jaar al iets langer voordat het uitverkocht was en veel kaarten werden aangeboden voor een lagere prijs in de doorverkoop. Gaan het zien volgende week of het weer hard gaat.

Ik denk dat dit wel mee valt. Duurde vorig jaar al iets langer voordat het uitverkocht was en veel kaarten werden aangeboden voor een lagere prijs in de doorverkoop. Gaan het zien volgende week of het weer hard gaat.
Nou een uurtje i.p.v. 15 minuten. Doorverkoop zal ze een zorg zijn. Daar hebben ze al aan verdiend hoor.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje

Users who are viewing this thread