Lowlands 2026

Ff een stomme vraag maar hoe(of waar) kan ik via Vodafone priority een dag eerder aan de ticketstress beginnen? Ik ben Vodafone klant en was in het Priority gedeelte aan het rondkijken maar kan daar niks mbt Lowlands vinden...

Ff een stomme vraag maar hoe(of waar) kan ik via Vodafone priority een dag eerder aan de ticketstress beginnen? Ik ben Vodafone klant en was in het Priority gedeelte aan het rondkijken maar kan daar niks mbt Lowlands vinden...
Misschien omdat er nog niets aangekondigd is op dit moment behalve een post op de socials van LL en een update van de website

Tenzij ze nog een grote headliner uit de hoge hoed weten te toveren die nog niet is bevestigd op andere festivals is dit wel de realiteit denk ik...
Het kan toch ook prima een headliner zijn die ook op andere festivals in de regio staat? Daarnaast LL heeft sowieso een historie van "goedkoop" m.b.t. headliners.

Denk jullie echt Marlon Hoffstadt? Staat ook main stage Tomorrowland dit jaar. Wel heel commercieel toch? Weet niet of Lowlands nou blij was met Kiki en Job vorig jaar of dat ze het zelf ook wel een beetje te veel hitjes, te weinig diepgang vonden. Stond natuurlijk wel helemaal vol, dus interessante vraag voor LL of ze gaan op populaire of artistieke acts

Denk jullie echt Marlon Hoffstadt? Staat ook main stage Tomorrowland dit jaar. Wel heel commercieel toch? Weet niet of Lowlands nou blij was met Kiki en Job vorig jaar of dat ze het zelf ook wel een beetje te veel hitjes, te weinig diepgang vonden. Stond natuurlijk wel helemaal vol, dus interessante vraag voor LL of ze gaan op populaire of artistieke acts
Ik verwacht het niet. Kiki en Job zijn wel ‘kinderen van LL’ natuurlijk waardoor ze die plek kregen. CdW destijds had ook een speciale festivalshow waarmee ze ook op RW stond. Dat heeft Marlon allemaal niet.

Maar: het blijft gek dat hij nog nooit op LL gestaan heeft en Peggy Gou kreeg ook een hele prominente plek…

Toch ga ik voor Armin b2b Benwal als er toch DJs gaan (co)headlinen.

Misschien een hot take, maar de headliners interesseren mij wel het minst bij een festival als Lowlands waar zoveel te zien en ontdekken is. De Alpha vind ik ook veruit de kutste stage, qua zichtbaarheid, drukte en ligging. Daarnaast is zelfs het geluid daar verreweg het slechts, afgelopen jaren kraakte de speakers regelmatig.

Misschien een hot take, maar de headliners interesseren mij wel het minst bij een festival als Lowlands waar zoveel te zien en ontdekken is. De Alpha vind ik ook veruit de kutste stage, qua zichtbaarheid, drukte en ligging. Daarnaast is zelfs het geluid daar verreweg het slechts, afgelopen jaren kraakte de speakers regelmatig.
Helemaal mee eens, de meeste headliners op LL heb ik ook niet bezocht en was ik ergens anders te vinden op het terrein.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD en CVS
En toch blijven ze bepalend voor de kaartverkoop en uiteindelijk ook de gehele sfeer op het terrein

Users who are viewing this thread