Lowlands 2026

En dan zaterdag er na direct verkoop? Eerst nog de Vodafone voorverkoop op vrijdag dan?

Op de LL insta staat het ook. Volgende week namen en kaarten

4/2 Headliners
6/2 Verkoop voor Vodafone
7/2 Reguliere verkoop

• Leuk
Waarderingen: davadude
Vanuit het Pukkelpop forum. Wat zouden we van disclosure vinden als dance afsluiter (live of dj-set)? Dus wel met 'echte' headliner ervoor.

Disclosure mag wat mij betreft ook wegblijven. Luister het thuis vaak, maar ‘live’ of DJ-set is slaapverwekkend. Volgens mij geen 1 keer het einde van de set gehaald…

Zondagavond moet je juist alles er nog uit halen :cool:
Heb er tegenwoordig geen kracht meer voor op zondagavond 😅 dit jaar ook tijdens de set van Jamie xx naar mn tent gegaan. Snap niet hoe mensen het nuchter volhouden om 3 dagen lang te knallen.

• 100
Waarderingen: @Marc
Volgens mij ligt het er bij Disclosure wel aan wat ze doen. Kan me herinneren dat ze in 2024 op Primavera Sound een live set draaiden, en op BKS een dj set. De reacties op Primavera waren vele malen positiever.

Disclosure mag wat mij betreft ook wegblijven. Luister het thuis vaak, maar ‘live’ of DJ-set is slaapverwekkend. Volgens mij geen 1 keer het einde van de set gehaald…
Ben het hier niet mee eens. Ik was bij discussie in de loft paar jaar terug dat is tot de dag van vandaag nog een van de beste feesten en sets die ik heb mee gemaakt.

Ben het hier niet mee eens. Ik was bij discussie in de loft paar jaar terug dat is tot de dag van vandaag nog een van de beste feesten en sets die ik heb mee gemaakt.
Hele andere setting, totaal niet te vergelijken.

Van de 4 keer Disclosure op een festival, viel het 3.5 keer tegen. Zouteloos. Heb echt niks tegen ze verder, want luister best vaak de platen van hen, maar liveshows zijn drama.

• Leuk
Waarderingen: Veer
Overigens waar zijn de headliners waar we nu op mikken? Realistisch gezien dan

Rock en Seine heeft Lorde, dus die acht ik realistisch. Tyler kan nog, heeft een gat in zijn schema. En dan nog iets elektronisch, dat gaat underworld of gesaffelstein zijn.

Users who are viewing this thread