Leuk om over de line up te speculeren en voor veel mensen een reden om wel of niet te gaan. Maar wat voor mij nu misschien nog wel belangrijker is crowd control. Ik hoop dat de nieuwe directeur eindelijk die ongekende drukte in de nacht eens aan gaat pakken. Doordat je na middernacht geen Alpha meer hebt en werkelijk niemand voor 03:00 uur naar zijn opgooitent gaat is het echt niet te harden in alle andere tenten zoals India, Heineken, Hacienda en Bravo. Na corona zijn ze 10.000 kaarten meer gaan verkopen, maar behoudens een nieuwe Lima is geen enkele tent groter geworden. Hier moeten ze echt iets mee, want ik hoor van alle kanten hier steeds meer klachten over. De charme van lowlands gaat echt naar de kloten als je niet kan genieten van de muziek en geen ruimte hebt om te dansen. Komt het gebrek aan wc’s voor vrouwen nog eens bovenop… EvE lachte het probleem een beetje arrogant weg in interviews, maar het is eigenlijk een schande dat ze hier niets aan doen terwijl je wel de hoofdprijs vraagt voor een ticket. Hoe moeilijk is het om bijvoorbeeld de India één maatje groter te bestellen?