Lowlands 2026

Bekijk bijlage 17320

Huh? Gaat Charli XCX toch touren komende zomer?

Dave 🥺

Goede Nederlandse acts worden al genoemd

Nederlandse acts die ik verwacht:
Froukje & S10 - Thijs Boontjes - Kraak&Smaak - Eefje de Visser - Hiqpy - Milolaathetlukken
DJ's van eigen bodem kunnen er ook genoeg zijn: Benwal - Rozie - Tjade - Bella - Milion

S10 tourt deze zomer met een solo show en staat ook alleen op Lowlands (Alpha)

Froukje & S10 - Thijs Boontjes - Kraak&Smaak - Eefje de Visser - Hiqpy - Milolaathetlukken
DJ's van eigen bodem kunnen er ook genoeg zijn: Benwal - Rozie - Tjade - Bella - Milion
Verwacht wel Milolaathetlukken als Amsterdamse act van 2026 op lowlands

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje

Van de Belgische acts zie ik Pommelien Thijs wel verschijnen op Lowlands.

Clipse, blood orange, geese en anoushka shankar naar wayoutwest, mooie namen!
In het kader van persoonlijk verwachtingsmanagement zat ik snel terug te kijken naar de overlap tussen die Scandinavische festivals en Lowlands. Buiten acts die niet bij/op LL passen of op een ander NL festival stonden, zijn met name dit jaar zijn wel wat opvallende acts gemist (o.a. Charli, Little Simz, MJ Lenderman). Maar daarvoor toch behoorlijk weinig hoor (Jack White of Pulp in 2024 en Blur in 2023 sluiten toch net niet lekker aan).

Deze namen zouden dan toch wel juweeltjes voor Lowlands zijn zeg! Daarnaast lijken Dijon, Jim Legxacy, Turnstile en Ravyn Lenae ook inkoppertjes met data voor én na Lowlands.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD en alois
Hoeveel van deze lijst op de LL poster in januari?

Lorde

Tyler the Creator

Moby

Kneecap

Turnstile

Blood Orange

Skepta

Four tet

Clipse

Geese

Dijon

Amyl and the sniffers