Lowlands 2026

Ik denk dat we nu weten waarom Florence + The Machine heeft afgezegd in 2023:

Het maakt de tekst van King - Een nummer dat de interne (vrouwelijke) strijd tussen een kinderwens en carrière geweldig belicht - ook nog schrijnender: 'I never knew my killer would be coming from within.'

Geese is eind augustus in de UK, ook wel een kanshebber voor Lowlands denk ik zo.
Hebben er al eerder gestaan en is wel een indie hype band nu

Oyafestivalen komt deze week al met eerste namen. Mogelijke kanshebbers voor Lowlands/Pukkelpop. In ieder geval een indicatie wat er tourt in die periode. Voorpret begint vroeg dit jaar :)

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Om deze reden ben ik even weggeweest, want ik merk dat er een aantal professionele rage baiters bij zijn gekomen. Mag best schuren, maar reactie uitlokken om het uitlokken ben ik geen fan van.
Welkom terug maat!❤️

• Geweldig
Waarderingen: mgbss
Die afspeellijst van Oya verklapt al wel wat? Weet niet of ze dit altijd doen hoor, maar daar staat oa The Cure, Tame Impala, Lola Young, Sigrid, Beach Bunny, Deftones, Earl Sweatshirt, Alex G, Blood Orange, Mac DeMarco, Franc Moody, Sprints, Iron & Wine.

Allemaal heel plausibel, dus lijkt erop dat die snel officieel gaan worden aangekondigd?

Een bewuste 'leak' van hunzelf, denk ik? Alle namen die erin staan, touren volgens mij. Aankondiging zal morgen wel komen dan.

1759231938081.png

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Hier zitten wel hele interessante namen tussen. Tame Impala als headliner zou top zijn, Deftones als Bravo afsluiter.
Daarnaast mogen Mac DeMarco, Alex G en Earl Sweatshirt wel doorkomen.

The Cure zou een droom zijn maar dat zie ik niet snel gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: redle
Hier zitten wel hele interessante namen tussen. Tame Impala als headliner zou top zijn, Deftones als Bravo afsluiter.
Daarnaast mogen Mac DeMarco, Alex G en Earl Sweatshirt wel doorkomen.

The Cure zou een droom zijn maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Die aankondiging van Oya zal dan in ieder geval voor The Cure zijn. Die zullen niet op Lowlands staan, want spelen dat weekend in de VK. Eerder voor DTRH (hoewel lastig met Werchter en Roskilde?), Pinkpop of een eigen concert?

En inderdaad: al deze namen touren en een deel staat ook al op Primavera.

• Leuk
Waarderingen: MarkD

Users who are viewing this thread