Maar ik heb niet zoveel met huidige Amerikaanse rappers, juist omdat ze zich zo gedragen tegenover hun fans en festivals, kan het gewoon weg niet serieus nemen. En het is niet alleen op festivals (neem Drake). Niks tegen de fans hier, vindt het gewoon zonde van de moeite van iedereen betrokken bij LL. Ik kan dat niet maken op mijn werk![]()
Het komt - op mij - over alsof je deze kritische houding tegenover specifiek hiphop vooral aanneemt omdat je niks met rap/hiphop hebt. Genoeg artiesten zeggen af zonder specifieke redenen, dat is echt niet uniek aan het hiphop genre. Als je (nota bene foute) info gebruikt van Chat om je punt te maken, vraag ik me af of dat niet gewoon een stukje post-hoc rationalisatie is van een houding die je sowieso al hebt tegenover hiphop. De talloze voorbeelden van artiesten die Lowlands afzeggen uit andere genres (al dan niet met reden) en de talloze voorbeelden van rappers die een ijzersterke show neergezet hebben op Lowlands, laat je dan voor 't gemak even links liggen. Alsof heel het genre bestaat uit oelewappers en prutsers.Nogmaals het gaat mij er meer om de reden (of het ontbreken daarvan). De attitude tegenover het festival en haar publiek. In andere genres zijn zeker ook afzeggingen, maar dan wel meestal met een begrijpelijke reden. En er zijn ook rappers die een prima reputatie hebben, zeker. Ik heb gewoon de laatste jaren het beeld dat Amerikaanse rappers wel heel makkelijk iedereen teleurstellen.
En Chat GPT heeft het dus mis bij ASAP 2019... my bad had ik mogen checken!
Laatst bewerkt: