Lowlands 2025

Nee, dat zei hij niet. Hij zei 35.000 vooropgezette tenten, al denk ik dat ie 35.000 vooropgezette slaapplekken bedoeld. Denk dat de groepscamping ook bij zit. Blijven er alsnog 30.000 gewone campeerplekken over.
Had het toevallig net geluisterd. Even terug gespoeld. Hij heeft het over iets minder dan 35.000 mensen in de Glamping en vooropgezette tenten. Ik vermoed dat de groepscamping daar ook wel bij zit, anders blijft er helemaal niks over voor de gewone camping.

• Leuk
Waarderingen: MissNut en pietmoeskops
Dat zegt EvE echt in de festivalpodcast, verzin het niet?
30.000 buiten de camping, dat beeld van iedereen en met zijn allen op de camping is eigenlijk een sprookje. 1 op 2 komt gewoon ieder dag fris en fruitig door de lowlandsingang het terrein weer oplopen!
De eerste keer zei je het niet helemaal duidelijk. Hij noemt ‘iets minder dan 35.000’ mensen op de gllamping en vooropgezette tenten.

De waarheid ligt in het midden, volgens mij. Dit zegt het correct: ‘twigs does not actually sing every note’. Niet elke noot, bijvoorbeeld als ze danst. Andere liedjes, zoals het slot, volgens mij weer wel.

Ben bij live concerten geen fan van bepalende instrumenten die op tape staan. FKA Twigs moet je meer zien als een performance, Charli xcx bijvoorbeeld ook wat mij betreft. Dan vind ik het prima. Maar daar mag je natuurlijk van mening over verschillen.
Ben het met je eens, was meer een performance, totaal kunst fenominaal!
Kunnen alleen hele grote, echt een tractatie na de afzegging van asaprocky.

De eerste keer zei je het niet helemaal duidelijk. Hij noemt ‘iets minder dan 35.000’ mensen op de gllamping en vooropgezette tenten.
Heb het nog even nagekeken, en daarbij wordt gezegd dat er 35000 bezoekers verblijven in enige vorm van camperen, glampen groepsplekken etc. Dus 30.000 niet!

Heb het nog even nagekeken, en daarbij wordt gezegd dat er 35000 bezoekers verblijven in enige vorm van camperen, glampen groepsplekken etc. Dus 30.000 niet!
Je denkt echt dat er 30.000 in nabij gelegen vakantieparken en hotels zit?

Het zijn ~35.000 mensen die meer betaald hebben dan standaard festivalticket (waar regulier kamperen al bij in zit). Daarvan zijn er ~10.000 die in vooropgezette tenten, zoals easy camp / gllamping zitten. De rest zit op groepsplekken. “Iets minder dan 35.000 die een vorm van gllamping hebben.” is wat EvE samenvattend zei.

Oftewel, 35.000 heeft naast kaartje á €350 ook nog extra betaald voor een kampeerupgrade.

Je denkt echt dat er 30.000 in nabij gelegen vakantieparken en hotels zit?

Het zijn ~35.000 mensen die meer betaald hebben dan standaard festivalticket (waar regulier kamperen al bij in zit). Daarvan zijn er ~10.000 die in vooropgezette tenten, zoals easy camp / gllamping zitten. De rest zit op groepsplekken. “Iets minder dan 35.000 die een vorm van gllamping hebben.” is wat EvE samenvattend zei.

Oftewel, 35.000 heeft naast kaartje á €350 ook nog extra betaald voor een kampeerupgrade.
Heb ik het verkeerd begrepen, vond het ook al wat vreemd, bedankt voor de uitleg!

• Leuk
Waarderingen: Bamischijf
Geen idee, maar had er echt moeite mee dit jaar
Had dat te maken met het geluid van de armadillow? Wij sliepen op camping 2 en hadden af en toe het idee dat de Bravo nog na 05:00 doorging, wat een geluid kwam daar af. Niet heel veel last van gehad maar viel ons wel allemaal op.

• Leuk
Waarderingen: Dante
De waarheid ligt in het midden, volgens mij. Dit zegt het correct: ‘twigs does not actually sing every note’. Niet elke noot, bijvoorbeeld als ze danst. Andere liedjes, zoals het slot, volgens mij weer wel.

Ben bij live concerten geen fan van bepalende instrumenten die op tape staan. FKA Twigs moet je meer zien als een performance, Charli xcx bijvoorbeeld ook wat mij betreft. Dan vind ik het prima. Maar daar mag je natuurlijk van mening over verschillen.
Ja waarheid ligt ook in het midden, Het is een act / performance hoe je het ook wilt noemen. Daar heb ik weinig mee.

Ik ben van mening dat alles live moet! Niet van tapes of weet ik veel wat. Beetje improvisatie hoort er ook bij en als je even op adem wilt komen of een slokje wilt drinken dan doet de drummer / girarist / toetsenist een stukje solo...

Just my 2 cents :P

• Leuk
Waarderingen: freezeroz
Had dat te maken met het geluid van de armadillow? Wij sliepen op camping 2 en hadden af en toe het idee dat de Bravo nog na 05:00 doorging, wat een geluid kwam daar af. Niet heel veel last van gehad maar viel ons wel allemaal op.
Ik ben blij dat ik op de groepscamping lag. Daar hoorde je eigenlijk helemaal niks. Zeker nadat de Heineken stopte om 03:00 was het doodstil. Rond 05;00 hoorde je wel mensen teruggaan richting hun tent, maar voor de rest was het behoorlijk rustig.

• Leuk
Waarderingen: XaviLL
Een weekje sinds ik thuis de deur opentrok en m'n tas leeggooide. Wat was het weer fijn en wat heb ik alweer een heimwee zeg. De afgelopen dagen alle forumpagina's gelezen, terwijl ik de opnames van de live registraties op NPO 2 Extra zit te kijken. Complimenten aan 3voor12, want alleen op de vrijdag waren er (los van wat nog op YouTube staat) al zestien volledige concerten te zien. Nu net begonnen aan de zaterdag en heb dus nog veel moois te gaan.

Je weet dat het een festival is waar, zelfs als je van 11h tot 05h elke moment naar een act gaat kijken, dat je veel mist maar daarnaast wil je natuurlijk ook hangen op de camping, kletsen bij de speciaal bier bar en gekkigheid op het terrein.

Lowlands is gewoon fomo hebben terwijl je er bent!

Het is wel precies wat je er van verwacht zeg haha. Wat is dat YT kanaal toch afgegleden en wat is die Rob toch een randdebiel
Oei ik heb hem gekeken, maar man het is niet best, ze proberen niet eens echt het festival te ontdekken. Bij Pinkpop had ik nog het idee dat ze echt hun best deden en niet alleen maar achteloos veel dronken. Misschien is Lowlands ook wel iets te overprikkelend de eerste keer dat je er komt. Eigenlijk zouden ze een soort LL tourguide moeten hebben de eerste dag.

Wel mooi dat hij afsluit met het feit dat Nederland koploper is qua festivals dit jaar. We hebben het dus prima voor elkaar in dit land als het gaat om het organiseren van festivals.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Oei ik heb hem gekeken, maar man het is niet best, ze proberen niet eens echt het festival te ontdekken. Bij Pinkpop had ik nog het idee dat ze echt hun best deden en niet alleen maar achteloos veel dronken. Misschien is Lowlands ook wel iets te overprikkelend de eerste keer dat je er komt. Eigenlijk zouden ze een soort LL tourguide moeten hebben de eerste dag.

Wel mooi dat hij afsluit met het feit dat Nederland koploper is qua festivals dit jaar. We hebben het dus prima voor elkaar in dit land als het gaat om het organiseren van festivals.
Nou, ik heb meer het gevoel dat ze echt festival moe zijn. Zeker aan het einde van het seizoen.
Omdat ze altijd graag naar randzaken gaan op festivals, zal de zwarte cross beter bij ze passen ;)

• Leuk
Waarderingen: WTSGD en BeWario

Dit zou best wat toevoegen voor festivals waar ze voor de eerste keer zijn.

Users who are viewing this thread