Lowlands 2025

Net hard in mn rug geduwd door een meid met de mededeling "ik loop toch door" terwijl ze me aankijkt.

Het is echt vol vol. Slechte sfeer ook hier rechts van de Bravo. Ben ik niet gewend van Lowlands
Bij Marc Ribellet in het voorvak ook gemerkt, werd hard opzij geduwd. Sommigen accepteren niet dat ze te laat zijn ofzo.
Volgend jaar een postbus51 filmpje over Lowlands etiquette maken?

Wow, is het nou zo rustig bij Fontaines? Moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet een heel sterke gig vind of ligt dit aan mij? Aantal jaar geleden bij BKS vond ik vele malen beter klinken. Of is het live ok?

In de AFAS vond ik ze te gek. Nu wat mat en verveeld ofzo. Valt mij ook tegen. Het publiek lijkt ook wat mak.

Jammer, want zie graag nieuwe "rock" acts doorbreken. Maar het is inderdaad een beetje zoutloos en ongeïnspireerd. Nu ben ik ook nooit de grootste Fontaines D.C. fan geweest, maar had toch beetje gehoopt naar alle lovende verhalen over de laatste shows dat het toch wat meer te weeg zou brengen. Voor mij is vandaag wel de minste dag als stream kijker.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en Pusheen24
maar we mogen vereerd zijn met een 'hello'. Jammer
Ik heb dit echt al veel vaker gezegd, maar heerlijk: mogen meerdere artiesten doen.

Voor de rest eens met de rest. Komt natuurlijk ook door de manier waarop die setlist is opgebouwd. Ik krijg hier nogal een 'Mumford & Sons op Pinkpop 2019-gevoel' van door te beginnen met de sterkste/bekende nummers die je hebt, waardoor de rest van je set alleen nog maar tegen kan vallen. Hadden ze dat beter verdeeld, voelde de set ook gewoon wat minder tam aan. Ik wil ze zelf eigenlijk wel weer live een kans geven, maar ik heb het idee dat ze die Rondashow nooit meer gaan overtreffen.

Users who are viewing this thread