Ik lees al jaren mee maar gisteren zo’n top Lowlands dag gehad dat ik een accountje heb aangemaakt.
Gospel Choir - heerlijke start van de dag. Super strak en met gasten als Typhoon en Claude…wauw!
Weval - 20min van meegenomen vanaf de zijlijn, klonk lekker en was druk
Sef - tsja, weet het niet. Hele optreden gezien. Soms tekstueel sterk soms

. Lekker sfeertje, goede vibe, leuke gasten.
155 - onze Juliet experience van deze Lowlands. Die gasten kunnen echt alles maar mij te absurdistisch en zitten in een donkere zaal…..kan zijn dat ik een mini tukje gedaan heb. Daardoor wel The Beaches gemist.
Vampire Weekend - vrolijk, strak en met A-Punk natuurlijk een heerlijke combinatie met de zon en fijne temperaturen. Na die knaller weggegaan voor eten, drinken, toilet en even hangen break (tip: Amaro’s vuurkeuken)
En toen…..Raye - wauw wauw wauw. Twee jaar geleden geweest in de Heineken en dacht dat ze dat niet kon overtreffen maar was weer fenomenaal!
Daarna in m’n eentje naar Papa Roach - man man man wat zat ik nog een uur in een natural high van dit optreden. Rustig, vol gas, beuken, springen, raggen en dat einde

Daarmee Chapell overgeslagen en wel nog naar Charlie Avalon geweest in de India, waren goed.
Wat een dag, wat een dag (sorry voor de lange eerste post).