Lowlands 2025

Beetje zuur dat ik helaas Twigs niet live heb kunnen zien met deze tour. Nog steeds een jammere zet dat ze geen eigen show in NL heeft gegeven buiten festivalshows :(

• Leuk
Waarderingen: Manonw9
Zeer positief enthousiast over de Papa Roach streem. Gaat heerlijk los. Had ik toch niet verwacht. Ik vind die zanger normaal gesproken best wel een koos, maar komt nu toch best sterk over.

• Leuk
Waarderingen: @Marc, Davidd en piep
Maar wel weer verdomd druk bij Papa Roach! Met een enorm uitbundig publiek. Dus er is toch behoefte aan.

Was een leuk feestje
Ik stond in het midden en vond het druk, maar niet té. Gezellige boel!
Die laatste nummers: Korn, Limp bizkit en natuurlijk last resort.
Nostalgie op en top.

Overigens hebben we meerder meisjes (18 jaar?) geholpen om net uit de bravo te lopen. Tot huilend aan toe en in paniek.
Lowlands, fix dat eens. Dit kan echt niet.

Ik stond in het midden en vond het druk, maar niet té. Gezellige boel!
Die laatste nummers: Korn, Limp bizkit en natuurlijk last resort.
Nostalgie op en top.

Overigens hebben we meerder meisjes (18 jaar?) geholpen om net uit de bravo te lopen. Tot huilend aan toe en in paniek.
Lowlands, fix dat eens. Dit kan echt niet.
Eric kan een hoop, maar ik denk niet dat hij de emoties van 18 jarige meisjes kan wegnemen? 😂

Laatst bewerkt:
Eric kan een hoop, maar ik denk niet dat hij de emoties van 18 jarige meisjes kan wegnemen? 😂
Snap dat je opmerking grappig is bedoeld, maar het is fijn dat medefestivalbezoekers zoals Xavi zich bekommeren om jonge dames die in de verdrukking raken. Juist op een festival is dat saamhorigheidsgevoel zo belangrijk en is het zo fijn dat we elkaar helpen, zodat we allemaal een mooie tijd beleven! Dat zouden we in het dagelijks leven ook wat meer moeten doen!

Snap dat je opmerking grappig is bedoeld, maar het is fijn dat medefestivalbezoekers zoals Xavi zich bekommeren om jonge dames die in de verdrukking raken. Juist op een festival is dat saamhorigheidsgevoel zo belangrijk en is het zo fijn dat we elkaar helpen, zodat we allemaal een mooie tijd beleven! Dat zouden we in het dagelijks leven ook wat meer moeten doen!
Absoluut! Maar verdrukking bij (te) drukke acts is voor een festival als Lowlands helaas weinig aan te doen. Je gaat altijd acts hebben die de capaciteit van bepaalde tenten totaal overschrijden. Dan is het inderdaad fijn dat je goed voor jezelf en je medebezoeker zorgt :)

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Wat een dag gisteren. De keuze om FKA Twigs niet te zien (reeds op DTRH gezien) was een jammer maar wel een goede.

Hoogtepunt was Vampire Weekend. Wat een band. Stonden bijna helemaal vooraan. Na het spelen van A-Punk liep het vak lekker leeg en was er nog meer dansruimte. Wat is die band toch sterk.

Chappell is niet voor iedereen, maar stond midden in het publiek en daar was het 1 groot feest. Iedereen springen, zingen en genieten. Wat voor de ene rock-geluid is, is voor de ander pop-geluid.

Weval, Squid en Raye ook sterk.
The Dare kon mij niet bekoren en Chris Stussy klonk leuk van afstand.

• Leuk
Waarderingen: Mimi, yannickd en piep
Ik lees al jaren mee maar gisteren zo’n top Lowlands dag gehad dat ik een accountje heb aangemaakt.
Gospel Choir - heerlijke start van de dag. Super strak en met gasten als Typhoon en Claude…wauw!
Weval - 20min van meegenomen vanaf de zijlijn, klonk lekker en was druk
Sef - tsja, weet het niet. Hele optreden gezien. Soms tekstueel sterk soms 😱. Lekker sfeertje, goede vibe, leuke gasten.
155 - onze Juliet experience van deze Lowlands. Die gasten kunnen echt alles maar mij te absurdistisch en zitten in een donkere zaal…..kan zijn dat ik een mini tukje gedaan heb. Daardoor wel The Beaches gemist.
Vampire Weekend - vrolijk, strak en met A-Punk natuurlijk een heerlijke combinatie met de zon en fijne temperaturen. Na die knaller weggegaan voor eten, drinken, toilet en even hangen break (tip: Amaro’s vuurkeuken)
En toen…..Raye - wauw wauw wauw. Twee jaar geleden geweest in de Heineken en dacht dat ze dat niet kon overtreffen maar was weer fenomenaal!
Daarna in m’n eentje naar Papa Roach - man man man wat zat ik nog een uur in een natural high van dit optreden. Rustig, vol gas, beuken, springen, raggen en dat einde 🤘
Daarmee Chapell overgeslagen en wel nog naar Charlie Avalon geweest in de India, waren goed.
Wat een dag, wat een dag (sorry voor de lange eerste post).

Users who are viewing this thread