Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
groot The Murder Capital fan hier (6x gezien de laatste jaren) maar ik vond t toch wat tegenvallen. Leken meerdere technische problemen te zijn, af en toe gelukkig wel hele sterke uitschieters. Over het algemeen minder power dat ik van ze gewend ben. Nu bij LustSickPuppy en ik ben zo in de war dat ik er verder geen woorden voor heb, maar het is wel heel sick (geloof ik)
Ik zie hier echt 0,0 alternatiefs is in om eerlijk te zijn. Het is van alles net niks ben ik bang. Mooi podium, wel een beetje Tomorrowland'ish. Maar zo'n Raye heeft inhoudelijk veel meer klasse en talent als je het mij vraagt. FKA Twigs heeft een veel betere show. Nee sorry, ik vrees dat deze hype snel over gaat zijn.
Ik zie hier echt 0,0 alternatiefs is in om eerlijk te zijn. Het is van alles net niks ben ik bang. Mooi podium, wel een beetje Tomorrowland'ish. Maar zo'n Raye heeft inhoudelijk veel meer klasse en talent als je het mij vraagt. FKA Twigs heeft een veel betere show. Nee sorry, ik vrees dat deze hype snel over gaat zijn.
My Baby Yes here we come. Wat een blamage. Sorry wordt wel een beetje moedeloos van al die afzegingen . Het lijkt wel een hype te worden. Ben bang dat dit toch echt mijn laatste jaar is .
Kom niet voor al die invullingen .
En nog een ding X Ray moet echt beter
Het is af en toe band onwaardig qua geluid. Echt slecht en hard . Er is niks van te verstaan. en de massa die er bij wil zijn maar niet kan . Doe hier wat aan.
FKA Twigs solo zonder dansers op het podium met een ballad en enkel met haar eigen stem begeleid door piano: kippevel. En je ziet duidelijk veel toeschouwers die ook ontroerd zijn. Wat een klasbak!