Lowlands 2025

Beste lezers,

Ik heb via de website van Lowlands een ticket gekocht voor het vervoer naar Lowlands vanaf Capelsebrug, Rotterdam, bij Pouwvervoer.
Pouwvervoer heeft aangegeven mij uiterlijk drie dagen van tevoren te informeren over de vertrektijd.

Tot op heden heb ik deze informatie nog niet ontvangen en is er ook niet gereageerd op mijn e-mail hierover.

Heeft iemand van jullie al wel een vertrektijd ontvangen?

Ha, nee nog niemand heeft info gekrekgen. Ervaring leert dat ze hier best even mee bezig zijn omdat ze alle routes uitstippelen op basis van de aantallen. Ik zou de info morgen verwachten.

• Leuk
Waarderingen: TVG010
Weet iemand wat er gebeurt met die cashcard als er geld op blijft staan? Krijg je dat dan nog terug? Kan het niet vinden op de website.

Haha ja dat is echt legendarisch hoe slecht dat was! Zie hier:

Die hit leeft tegenwoordig rent free op deze manier gezongen in mijn hoofd. Altijd een plezier als het onverwacht weer even langs komt.
Ik heb ze ook live gezien op Sziget 4 jaar later. Was toen nog steeds gruwelijk slecht

• Leuk
Waarderingen: Jake87
Weet iemand wat er gebeurt met die cashcard als er geld op blijft staan? Krijg je dat dan nog terug? Kan het niet vinden op de website.

Cashless op Lowlands​

Vanaf dit jaar betaal je op Lowlands cashless, wat betekent dat je gemakkelijk, veilig en snel met jouw pinpas of smartphone (via Apple Pay of Google Pay) afrekent bij de bar, cateraars etc.

Er wordt dus niet meer met munten betaald.

Betaal je liever met contant geld, dan kan dat ook. In dat geval kun je jouw contant geld bij het Wisselkantoor (naast de infobalie op de Campinglaan) op een speciale cashcard laten zetten, waarmee je vervolgens jouw bestelling kan afrekenen. Vanwege Europese wetgeving rondom anti-witwassen kun je maximaal €150,- per keer op een cashcard zetten.

Uiteraard kan je wel meerdere malen contant geld op jouw cashcard zetten. Als je geld over hebt op je cashcard, kun je dit bij het Wisselkantoor doormiddel van retourpin of een cashbetaling weer terugkrijgen.

Openingstijden Wisselkantoor:
Donderdag: 09:00 - 00:30
Vrijdag: 10:00 - 00:30
Zaterdag: 10:00 - 00:30
Zondag: 10:00 - 00:30
Maandag: 06:00 - 14:00

Een normale Heineken van 0,2l kost €3,90, een grote Heineken van 0,35l is €5,90 en voor een Coca-Cola van 0,25l betaal je €3,80.

• Leuk
Waarderingen: minicooper7 en WTSGD
Ben ik te laat voor de douche actie van stichting vluchteling en lowlands? Wilde een onbeperkt douchen pas aansxhaffwn

Ha, nee nog niemand heeft info gekrekgen. Ervaring leert dat ze hier best even mee bezig zijn omdat ze alle routes uitstippelen op basis van de aantallen. Ik zou de info morgen verwachten.
Hoi Joris,

Bedankt voor je reactie. Wacht ik morgen even af

Vrijdag Xray ook wel. Maar dat kan ook net als vorig jaar flink anders vallen met DJ Europarking, wtf was dat.

Mja, is wel gewoon zo dat dit de trend is. Met die zondag is het ook nog wel aan de 'soft' kant van techno. Een Karenn, Stingray, Surgeon, Marcell Detmann gaan we niet meer zien in de Bravo. Althans, voorlopig niet nu die hype zo erg op 'handjes -in-de-lucht'-techno leunt.
Ik droom al jaren van een Dax J afsluiter op zondag

Palaye Royale in 2022 was het best met het woord 'irritant' te omschrijven, weggelopen na de tenenkrommende 7 nation army cover.

Channel Tres in 2019 waar het geluid meermaals uitviel en het bandje opnieuw gestart werd, was ook geen beste inkomer voor de nacht haha
Zie je maar weer hoe anders een ervaring kan zijn. Ik stond vooraan met mijn vrienden bij Channel Tres en dit was voor ons hét optreden van het weekend, wat een show met die dansers erbij.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Beste lezers,

Ik heb via de website van Lowlands een ticket gekocht voor het vervoer naar Lowlands vanaf Capelsebrug, Rotterdam, bij Pouwvervoer.
Pouwvervoer heeft aangegeven mij uiterlijk drie dagen van tevoren te informeren over de vertrektijd.

Tot op heden heb ik deze informatie nog niet ontvangen en is er ook niet gereageerd op mijn e-mail hierover.

Heeft iemand van jullie al wel een vertrektijd ontvangen?
Ik heb hem zojuist ontvangen (vanuit nijmegen). Zal wel snel komen zoals joris ook aangeeft, ze zijn je niet vergeten haha

Cashless op Lowlands​

Vanaf dit jaar betaal je op Lowlands cashless, wat betekent dat je gemakkelijk, veilig en snel met jouw pinpas of smartphone (via Apple Pay of Google Pay) afrekent bij de bar, cateraars etc.

Er wordt dus niet meer met munten betaald.

Betaal je liever met contant geld, dan kan dat ook. In dat geval kun je jouw contant geld bij het Wisselkantoor (naast de infobalie op de Campinglaan) op een speciale cashcard laten zetten, waarmee je vervolgens jouw bestelling kan afrekenen. Vanwege Europese wetgeving rondom anti-witwassen kun je maximaal €150,- per keer op een cashcard zetten.

Uiteraard kan je wel meerdere malen contant geld op jouw cashcard zetten. Als je geld over hebt op je cashcard, kun je dit bij het Wisselkantoor doormiddel van retourpin of een cashbetaling weer terugkrijgen.

Openingstijden Wisselkantoor:
Donderdag: 09:00 - 00:30
Vrijdag: 10:00 - 00:30
Zaterdag: 10:00 - 00:30
Zondag: 10:00 - 00:30
Maandag: 06:00 - 14:00

Een normale Heineken van 0,2l kost €3,90, een grote Heineken van 0,35l is €5,90 en voor een Coca-Cola van 0,25l betaal je €3,80.
Top ik ben blijkbaar blind hahah. Merci!

Mag ik trouwens even mijn waardering uitspreken dat we (nog) niet zo’n cringe samenwerking als met KIA vorig jaar hebben gehad? Ik zat het even terug te kijken in het kader van algemene voorpret, maar man man man de nekharen staan nog steeds overeind
Een activatie exclusief voor een aantal Lowlanders die vervolgens wel veel ruimte (van een camping in dit geval) inneemt is echt nooit een goed idee.

Users who are viewing this thread