Lowlands 2025

Ik doe ook nooit mee aan die silent disco. In de X-ray en Hacienda is toch gewoon muziek (uit de boxen)? Vooral de hiphop/RnB in de X-Ray is altijd wel een feestje!
Is ook zo. Was zelf meestal na een uurtje ook wel klaar met de Silent Disco. Feestje bouwen bij de eigen tent is ook altijd een succes.

Maar geef je het daarna dan ook meteen op? Want meestal kan je begin van de avond er wel weer eentje regelen van mensen die ze willen inleveren. Ja je moet er dan even tijd instoppen en je moet vreemden aanspreken. Maar het lukt eigenlijk altijd wel. Sterker nog, vorig jaar zo 5 a 6 koptelefoons kunnen regelen.

Maar wel met je eens hoor dat het een sneu gezicht is. om al die koptelefoons op de camping te zien.
Ik probeer het te snappen: Als je een koptelefoon probeert te regelen van mensen die ze willen inleveren, dan dring je toch eigenlijk ook voor op de mensen die keurig bij de normale uitgifte staan te wachten?

Ik probeer het te snappen: Als je een koptelefoon probeert te regelen van mensen die ze willen inleveren, dan dring je toch eigenlijk ook voor op de mensen die keurig bij de normale uitgifte staan te wachten?
nee, normale uitgifte is in de middag. dan is alles weg, dus als je dan later een koptelefoon haalt van mensen die komen inleveren is er geen rij wachtenden meer :)

nee, normale uitgifte is in de middag. dan is alles weg, dus als je dan later een koptelefoon haalt van mensen die komen inleveren is er geen rij wachtenden meer :)
Ik ben niet zo scherp vandaag: Met 'normale uitgifte' bedoel ik het punt weer je voor 5 munten een koptelefoon kon krijgen, ongeacht het tijdstip. In mijn beleving is het daar ook om een uur of 9 nog heel druk?

Eigenlijk wat @fabelachtig zegt. Er staat dan geen wachtrij meer. En vaak zie je dan mensen verdwaald met wat koptelefoons lopen die hem graag willen inleveren. Die spreek je dan aan.

Maar ook wel is gehad dat er mensen naast ons aan het eten waren en die hoorde ik zeggen dat ze hun koptelefoons wilde gaan inleveren en toen gevraagd, of ik ze kon overnemen voor de borg, zodat ze niet naar het inlever punt hoefde te lopen. Geen flauw idee of er toen een rij stond, dus misschien valt dat wel onder een soort van voordringen ;) .

Ik heb hier nog maar weinig over The Murder Capital gehoord. In het voorjaar een ijzersterke show gezien in Doornroosje. Echt een aanrader!
Staat bij mij op mijn lijstje, laatste album ook erg lekker.
Ik heb ze alleen ook wel is gezien, waarbij ik ze te arrogant en zelfs een beetje saai vond overkomen. Weet niet of dat nog steeds het geval is.

Heb ze wel al vaak gezien (LL, Sziget, voorprogramma Nick Cave) dus ga denk ik wel eerst Anthony Szmierek afkijken.

• Leuk
Waarderingen: Sjorizo
Ik heb hier nog maar weinig over The Murder Capital gehoord. In het voorjaar een ijzersterke show gezien in Doornroosje. Echt een aanrader!
Toffe band, beviel goed in 2022, toen in een Heineken die misschien voor een derde gevuld was.
Ben benieuwd of ze deze editie veel publiek gaan trekken, want ze staan weer in een erg druk deel van het schema..

• Leuk
Toffe band, beviel goed in 2022, toen in een Heineken die misschien voor een derde gevuld was.
Ben benieuwd of ze deze editie veel publiek gaan trekken, want ze staan weer in een erg druk deel van het schema..
Was toen inderdaad heel rustig. Heb ze zelf ook meermaals buiten LL gezien en ben er nu zeker weer bij!

• Leuk
Wat mij betreft jammer dat ik ze moet missen. Zoals het er nu uitziet op de onmogelijke zaterdag cluster fuck up qua blokkenschema, waren zij het eerste slachtoffer. Had ze graag willen zien.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Om het aantal pagina's weer eens op te krikken:

Wat is jullie slechtste/tegenvallendste optreden op Lowlands?

Users who are viewing this thread