Lowlands 2025

Ik zag vorig jaar ook steeds iemand aan zijn shirt sabbellen???😉😂😂
fear and loathing in las vegas GIF by Digg

Aaah Nelly furtado die maneater doet met the beaches op sziget. Beetje fomo, countdown lowlands has begun!

• Confetti
Waarderingen: @Marc
Hi, dit wordt mijn eerste keer lowlands (als ik de keer in 2004 dat ik er 3 nachten heb gewerkt als security support niet meetel; mooie ervaring!). Kijk er al weken naar uit!

Heb een vraag over camping; vrienden van me staan op de camper camping waar ik met mijn tent bij ga staan.

Kan ik met mijn tentje op een ander tijdstip (vroeger) daar aankomen, of moet ik tegelijk met ze aankomen?

thanks voor de tip!

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: eva84 en koekebakker
Hi, dit wordt mijn eerste keer lowlands (als ik de keer in 2004 dat ik er 3 nachten heb gewerkt als security support niet meetel; mooie ervaring!). Kijk er al weken naar uit!

Heb een vraag over camping; vrienden van me staan op de camper camping waar ik met mijn tent bij ga staan.

Kan ik met mijn tentje op een ander tijdstip (vroeger) daar aankomen, of moet ik tegelijk met ze aankomen?

thanks voor de tip!
Ja tegelijk of later. De plek wordt aangewezen zodra de camper aanwezig is.

Ik blijf het toch bijzonder vinden (en dit is niet ter afzeiken van de vraagstellers) dat de klantenservice van een festival dat meer dan 300 euro vraagt, dusdanig slecht te vinden is, dat ik de afgelopen weken al meerdere mensen hier een simpele vraag heb zien stellen.
Dus de route: zoeken naar forum, account aanmaken, vraag stellen korter is dan de organisatie zelf berichten.

Ik blijf het toch bijzonder vinden (en dit is niet ter afzeiken van de vraagstellers) dat de klantenservice van een festival dat meer dan 300 euro vraagt, dusdanig slecht te vinden is, dat ik de afgelopen weken al meerdere mensen hier een simpele vraag heb zien stellen.
Dus de route: zoeken naar forum, account aanmaken, vraag stellen korter is dan de organisatie zelf berichten.
Of een makkelijke instap om je eerste berichten te posten op dit prachtige forum 🥳

Ik vind de klantenservice echt top! Whatsappje sturen via het nummer van Livecrowd, ik krijg op de gekste vragen antwoord.

Ik denk dat ik me zo voel als ik zondag Hop Hop Hop van Horsegiirl live hoor:

Over Horsegiirl gesproken. Ik heb wat filmpjes gezien van haar show, maar dit gaat volgens mij echt heel plat worden. Wat denk jij?

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Er staat dat vlaggen en vlaggenstokken wel mogen. Parasols worden niet specifiek genoemd bij dingen die wel op de camping mogen.

Dus moet ik er vanuit gaan omdat het niet specifiek wordt genoemd dat het niet mag?😂
Als het niet genoemd is, zou ik lekker de gok wagen.

• Leuk
Waarderingen: robin_vh
Dus moet ik er vanuit gaan omdat het niet specifiek wordt genoemd dat het niet mag?😂
Eigenlijk komt het er op neer dat beveiligers gewoon een lijstje afwerken van wat niet mag (en vergeten hierbij ook de helft), dus zal een hoop wel kunnen.

• Leuk
Waarderingen: robin_vh
Er staat dat vlaggen en vlaggenstokken wel mogen. Parasols worden niet specifiek genoemd bij dingen die wel op de camping mogen.

Een paraplu mag iig wel en een partytent ook

Volgensmij krijgen beveiligers bij de briefing te horen dat glas, explosieven, wapens, drugs en grote gastanks niet mogen en doen ze daarop de checks.

Users who are viewing this thread