Lowlands 2025

Ik mag toch hopen dat een klein parasolletje dat je waarschijnlijk weer netjes meeneemt wel mag, kijk even wat een teringbende al die partytenten geven.

• Leuk
Waarderingen: robin_vh
Over Horsegiirl gesproken. Ik heb wat filmpjes gezien van haar show, maar dit gaat volgens mij echt heel plat worden. Wat denk jij?
Absoluut, denk dat ik het leuk vind voor een half uur en dan weer door ga.

Ik mis dit jaar toch wel de interessante elektronische acts op het programma. Denk aan: Moderat, Modeselektor/Apparat, Rufus Du Sol, Gesaffelstein, Justice, The Blaze.

Het gat hebben ze proberen op te vullen met Horsegiirl en Chris Stussy, maar dit hit voor mij de spot toch niet zo lekker. Of heb ik dat mis?

Ik mis dit jaar toch wel de interessante elektronische acts op het programma. Denk aan: Moderat, Modeselektor/Apparat, Rufus Du Sol, Gesaffelstein, Justice, The Blaze.

Het gat hebben ze proberen op te vullen met Horsegiirl en Chris Stussy, maar dit hit voor mij de spot toch niet zo lekker. Of heb ik dat mis?
kan ik me goed in vinden. Ook hiphop is niet over naar huis te schrijven

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en jaigalaar

Nee vind dat de (live) elektronische acts wel wat missen dit jaar. Alleen Weval op die rare middag slot, net zo'n mispeer als Bicep toen in de Alpha 🤷

De namen van dit jaar staan er wel voor het eerst. De namen die jij noemt, hebben er al (meerdere keren) gestaan. Nou mag je die namen willen, maar een beetje vernieuwing is ook lekker.

Absoluut! En zin dat ik daar in heb :D.

Overigens is zondag echt mijn guilty pleasure dag met Maan, Horsegiirl en Lola Young.
Is Lola Young echt zo guilty pleasure? Ik luister daar pas sinds 2 weken naar, had daarvoor door berichten hier het idee dat het mierzoete pop was, maar dit komt op mij eigenlijk over als iets wat 10 jaar geleden ook al wel zonder groot commentaar op de festivals had kunnen staan? (Misschien op Messy na dan)

Absoluut! En zin dat ik daar in heb :D.

Overigens is zondag echt mijn guilty pleasure dag met Maan, Horsegiirl en Lola Young.
Ze gaat wel uitpakken, maar ik ben benieuwd of het de goede manier is. Sowieso ook gastartiesten.

Weval hoort daar ook wel bij. Die gaan de tent lekker in beweging krijgen hoor.

• On fire
Waarderingen: StevieU2
Hoi festivalgangers,

In aanloop naar Lowlands volgende week schrijf ik voor Het Parool een artikel met de beste praktische tips voor Lowlands. Wat mag je bijvoorbeeld echt niet vergeten?

Ik ben daarom op zoek naar echte LL-veteranen. Dus ben jij al minimaal tien keer geweest naar LL? En heb je goede praktische festivaltips? Dan kom ik graag met je in contact (het liefst iemand uit Amsterdam).

Laat even een comment achter en dan stuur ik mijn emailadres!

Hi, dit wordt mijn eerste keer lowlands (als ik de keer in 2004 dat ik er 3 nachten heb gewerkt als security support niet meetel; mooie ervaring!). Kijk er al weken naar uit!

Heb een vraag over camping; vrienden van me staan op de camper camping waar ik met mijn tent bij ga staan.

Kan ik met mijn tentje op een ander tijdstip (vroeger) daar aankomen, of moet ik tegelijk met ze aankomen?

thanks voor de tip!
Eerder arriveren zal niet gaan want je kunt geen plek voor ze bezet houden. Je kan je tent pas neerzetten als je weet waar de camper komt te staan. Het is op volgorde van binnenkomst dus je kunt niet "kiezen"

Hoi festivalgangers,

In aanloop naar Lowlands volgende week schrijf ik voor Het Parool een artikel met de beste praktische tips voor Lowlands. Wat mag je bijvoorbeeld echt niet vergeten?

Ik ben daarom op zoek naar echte LL-veteranen. Dus ben jij al minimaal tien keer geweest naar LL? En heb je goede praktische festivaltips? Dan kom ik graag met je in contact (het liefst iemand uit Amsterdam).

Ik ben als oud-Amsterdammer nog steeds abonnee van Het Parool. Je mag me altijd een berichtje sturen.

• Leuk
Waarderingen: pietmoeskops
Hoi festivalgangers,

Lowlands is geen sprint maar een marathon!

Die krijg je vast gratis.

Hoi festivalgangers,

Lowlands is geen fashionshow en alle Amsterdammers kunnen ook gewoon komen om van de muziek te genieten, die tip mag je ook alvast noteren.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Mimi en eva84
Weval hoort daar ook wel bij. Die gaan de tent lekker in beweging krijgen hoor.
Absoluut, heel veel zin in. Was even vergeten dat zij er ook staan :). Erg benieuwd hoe de nieuwe nummers vallen. In 2019 vond ik Weval overigens geniaal, was toen nog met Liveband.

De namen van dit jaar staan er wel voor het eerst. De namen die jij noemt, hebben er al (meerdere keren) gestaan. Nou mag je die namen willen, maar een beetje vernieuwing is ook lekker.
Eens hoor, hoef ook niet The Blaze of Moderat voor de zoveelste keer te zien. Maar een vergelijkbare artiest mis ik wel een beetje op de line up.
Vaak staan dergelijke artiesten van een kleiner formaat ook nog wel met shows in de xray, maar de enige artiest die daar nu volgens mij in de buurt komt (misschien heb ik dergelijke gemist), is 4am Kru.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en hendrik1
Hoi festivalgangers,

- Bezoek de Adonis
- Spring de moshpit in
- Niet te veel zuipen op donderdag
- Eet patatje stoof en Rotdog
- Ga op ontdekking gedurende de nacht
- Neem de tijd om aan cape lowlands te liggen met een biertje

• Leuk
Waarderingen: eva84 en superginger
Tot mijn schrik kwam ik erachter dat ik maar één artiest so far op vinyl heb van deze line up. Maar even kijken welke ik na deze editie erbij ga kopen. Normaal doe ik dat na het weekend (of in het weekend bij Plato) als soort van herinnering. Kan soms ook op basis van één nummer zijn dat ik een bepaalde LP koop. Nog meer mensen die deze afwijking hebben?

Users who are viewing this thread