Lowlands 2025

Vorig jaar kwam bericht over de donderdag pas op de dinsdag voor Lowlands.
Vorig jaar was het 5 muntjes volgens mij. Maar om nu 17,50 te pinnen en het retour gepind te krijgen op maandag is ook wel een dingetje. 5 koptelefoons halen en je hebt niet meer op je rekening tot maandagmiddag.
Haha ja zoiets dacht ik ook, maar dat lijkt me ook wel weer veel gezeur. Naja, we zullen het dinsdag wel horen dan! Zin in!

Vorig jaar was het 5 muntjes volgens mij. Maar om nu 17,50 te pinnen en het retour gepind te krijgen op maandag is ook wel een dingetje. 5 koptelefoons halen en je hebt niet meer op je rekening tot maandagmiddag.
Maar terugpinnen werkt bij de meeste banken toch direct? Ik heb echt nog nooit meerdere dagen moeten wachten hierop.

Andere optie is uitdelen bij de ingang van een afgezet deel van t terrein, en "afpakken" zodra je deze verlaat?

Ik probeer vooral heel veel sterk mee te nemen, maar ieder z’n ding
Maar iemand nog tips hoe je dit het beste mee nemen? Sinds vorig jaar mag je natuurlijk geen glas meer mee de camping op dus was ik overgestapt op wodka overschenken in waterflessen en deze weer her-sealen. Dit is grandioos mis gegaan en zat alles op dag 1 al onder de wodka.
Gewoon overschenken in plastic en wegstoppen in je backpack en niet zeiken als het afgepakt wordt. De kans is groter dat je gewoon door mag lopen.

Ik ben al weken bezig met m’n paklijst voor Lowlands. Tent, tandenborstel, powerbank... en dan zit ik vast op punt 4: hoeveel drugs neem je eigenlijk mee naar een festival? Genoeg voor plezier, niet zoveel dat ik ineens een wandelende apotheek ben. Wat staat er op jullie lijstje?
Paracetamol, ibuprofen en een zalfje voor mn schrale reet na 25k stappen. Wat neem jij mee?

Gewoon overschenken in plastic en wegstoppen in je backpack en niet zeiken als het afgepakt wordt. De kans is groter dat je gewoon door mag lopen.
Je kan ook de bovenkant van een flesje afsnijden effe in kokend water en dan dop eraf halen. Die dan vervolgens op een ander flesje draaien gevuld met sterke drank, dan lijkt het of het flesje nog ongeopend is 👌🏼. Vorig jaar gedaan met bruine rum in een ice tea flesje

Hey all! Ik ga dit jaar voor het eerst naar Lowlands en houd erg van moshpits, bij voorkeur bij punkbands, maar andere genres zijn ook van harte welkom! Hebben jullie aanraders? Ik ga natuurlijk sowieso naar Ploegendienst. The Chats en Papa Roach ga ik waarschijnlijk niet halen omdat ik ook mega Lola Young fan ben (ja, ik ga ruim een uur van te voren richting dat podium!) en Chappell Roan niet mag ontbreken. Nu al zin in!!
Meesten zijn al genoemd, maar wou Unpeople nog even aan de lijst toevoegen

• Geweldig
Waarderingen: Ciska01
Je kan ook de bovenkant van een flesje afsnijden effe in kokend water en dan dop eraf halen. Die dan vervolgens op een ander flesje draaien gevuld met sterke drank, dan lijkt het of het flesje nog ongeopend is 👌🏼. Vorig jaar gedaan met bruine rum in een ice tea flesje
Ja dat heb ik vorig jaar dus gedaan met die wodka, moest het vervolgens uit mijn kleding wringen

Gekke vraag vanuit iemand uit het Amsterdamse(die overigens komt voor fontaines en Mkgee!:)).

We willen 2 kleine groepsplekken naast elkaar. Maar als we om 19 uur op donderdag aankomen zijn we te laat.

Kun je ook om 9 uur met pendelbus aankomen, de plekken claimen en dan weer pendelbus terugnemen om nog te werken?

Iets met vakantiedagen en uren die wat wanhoop heeft...

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Mimi en Dante
Gekke vraag vanuit iemand uit het Amsterdamse(die overigens komt voor fontaines en Mkgee!:)).

We willen 2 kleine groepsplekken naast elkaar. Maar als we om 19 uur op donderdag aankomen zijn we te laat.

Kun je ook om 9 uur met pendelbus aankomen, de plekken claimen en dan weer pendelbus terugnemen om nog te werken?

ja dat kan zeker. Maar, vorig jaar waren er donderdagavond nog heel veel groepsplekken niet geclaimed… ik heb echt met verbazing gekeken hoeveel er leeg stonden nog.

ja dat kan zeker. Maar, vorig jaar waren er donderdagavond nog heel veel groepsplekken niet geclaimed… ik heb echt met verbazing gekeken hoeveel er leeg stonden nog.
Ik ken best een aantal vriendengroepen die groepsplekken hebben gekocht zodat ze allemaal op vrijdag aan kunnen komen en alsnog samen bij elkaar staan. Daar zullen ze vast niet uniek in zijn en vandaar dat er op donderdagavond waarschijnlijk nog ongeclaimde plekken waren.

• Leuk
Waarderingen: XaviLL

Hoe bedoel je dan ben je te laat? Groepsplekken worden op volgorde van binnenkomst toegewezen dus ook op donderdagavond en vrijdagochtend sta je naast elkaar.

En ja claimen en weggaan is ook een optie, je mag het terrein zo vaak op en af als je wil.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Die hele silent disco is sws overrated. De echte party is op de camping op donderdag

Vandaag komt picnic het bier brengen. Woensdag de caravan ophalen en klaar maken.
Geen enkele reactie gehad op mn slinger naar Lowlands van die website

• On fire
Waarderingen: @Marc

Users who are viewing this thread