Lowlands 2025

Hebben we ons al hardop afgevraagd waarom Antony Szmierek in de Lima staat? Terwijl ik alleen maar mensen om me heen hoor die daar heen willen?

Zelf ben ik ook fanboy. Wat is The Great Pyramid of Stockport een heerlijk nr zeg...
Die vraag is inderdaad al voorbij gekomen. Ik zie hem echt bij iedereen in het lijstje terugkomen. Dus ben benieuwd.(in mijn vriendengroep zelf kende niemand hem)

Staat wel tijdens Raye, dus misschien dat dat ervoor zorgt dat de drukte mee gaat vallen.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ja grote clash voor mij, Royel Otis & Chris Stussy. Voordeel van Chris Stussy is wel dat je zo doorloopt naar de Lima.
Tja NLse DJ/Producer kun je vast snel genoeg wel weer eens in NL meepakken. Royel Otis zal in de toekomst denk ik lastiger of grootser zijn.

Ja grote clash voor mij, Royel Otis & Chris Stussy. Voordeel van Chris Stussy is wel dat je zo doorloopt naar de Lima.
Die staat iedere maand op Thuishaven voor mijn gevoel. Royal Otis was een feeat op Dtrh. Stussy wel dik maar jammer van de timing

Vond de discussie toen ze aangekondigd werd juist niet misplaatst, maar juist goed (zat zelf in kamp sceptisch). Toch heeft ze de afgelopen maanden bewezen dat zij de headliner positie aan kan (en meer dan verdiend).
Snap enigzins je punt. Het voelt als gisteren dat ik haar zag in de Velodrome in Berlijn omdat ik daar toevallig net woonde en een concertje wilde meepakken. Heb die middag der nummers geluisterd. Toen was ze echt bij lange na niet ready om te headlinen, al ben ik toen wel verliefd op der geraakt. Paar maandjes later op Primavera en ze blaast dat hele veld finaal om ver. Het is heel hard gegaan.

Dat ze maar één album heeft maakt niks uit, de meerderheid zijn bangers en ook The Giver was alweer een uitstekende single. Lowlands liet zelfs Muse (toen nog een prima band) maar 5 kwartier spelen, dat vult ze met gemak.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: hendrik1 en mgbss
Ik wil dit jaar koud bier vooraf bestellen.
Als ik 4 keer een 12 pack bestel in één bestelling, mag ik dan 4 keer een 12 pack op verschillende tijden ophalen? (Als het maar tussen donderdagochtend en vrijdagavond is?)

Ik wil dit jaar koud bier vooraf bestellen.
Als ik 4 keer een 12 pack bestel in één bestelling, mag ik dan 4 keer een 12 pack op verschillende tijden ophalen? (Als het maar tussen donderdagochtend en vrijdagavond is?)
Op donderdag en/of vrijdag tot 23:59 uur haal je je pre-order af op de festivalcamping bij de supermarkt of de kiosken. Je pre-order kun je alleen op deze tijden afhalen, op zaterdag en zondag is niet mogelijk.

Als je meerdere items hebt besteld, kun je ze op donderdag en vrijdag in delen afhalen. Hierbij telt bijvoorbeeld een bestelling van een 4x 6-pack als één item. Je kunt de 6-packs niet los ophalen, maar als je meerdere 4x 6-packs hebt besteld, kun je die wel los ophalen. Gemak uit het koelvak – heerlijk toch?
Bron: https://lowlands.nl/updates/bestel-alvast-bier-en-wijn-voor-op-de-camping/

Op donderdag en/of vrijdag tot 23:59 uur haal je je pre-order af op de festivalcamping bij de supermarkt of de kiosken. Je pre-order kun je alleen op deze tijden afhalen, op zaterdag en zondag is niet mogelijk.

Als je meerdere items hebt besteld, kun je ze op donderdag en vrijdag in delen afhalen. Hierbij telt bijvoorbeeld een bestelling van een 4x 6-pack als één item. Je kunt de 6-packs niet los ophalen, maar als je meerdere 4x 6-packs hebt besteld, kun je die wel los ophalen. Gemak uit het koelvak – heerlijk toch?
Bron: https://lowlands.nl/updates/bestel-alvast-bier-en-wijn-voor-op-de-camping/
Ja dus. Thanks. Daar heb ik overheen gelezen.
Met de weersvoorspellingen laat ik het liever in hun koeling staan…

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Iemand al gelezen of bedacht hoe ze de borg voor de koptelefoons op donderdag gaan regelen zonder muntjes?
Vorig jaar kwam bericht over de donderdag pas op de dinsdag voor Lowlands.
Vorig jaar was het 5 muntjes volgens mij. Maar om nu 17,50 te pinnen en het retour gepind te krijgen op maandag is ook wel een dingetje. 5 koptelefoons halen en je hebt niet meer op je rekening tot maandagmiddag.

• Leuk
Waarderingen: DeBaars
Hey all! Ik ga dit jaar voor het eerst naar Lowlands en houd erg van moshpits, bij voorkeur bij punkbands, maar andere genres zijn ook van harte welkom! Hebben jullie aanraders? Ik ga natuurlijk sowieso naar Ploegendienst. The Chats en Papa Roach ga ik waarschijnlijk niet halen omdat ik ook mega Lola Young fan ben (ja, ik ga ruim een uur van te voren richting dat podium!) en Chappell Roan niet mag ontbreken. Nu al zin in!!

Hey all! Ik ga dit jaar voor het eerst naar Lowlands en houd erg van moshpits, bij voorkeur bij punkbands, maar andere genres zijn ook van harte welkom! Hebben jullie aanraders? Ik ga natuurlijk sowieso naar Ploegendienst. The Chats en Papa Roach ga ik waarschijnlijk niet halen omdat ik ook mega Lola Young fan ben (ja, ik ga ruim een uur van te voren richting dat podium!) en Chappell Roan niet mag ontbreken. Nu al zin in!!
Maruja, Marathon en Squid verwacht ik nog wel een gezellig pitje.

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Mimi, BeWario en Ciska01
Ik mis iets denk ik, wat voor koptelefoons hebben we het over?
Silent Disco op donderdagavond.
Meestal drie kanalen op je koptelefoon. DJ's staan in India, Bravo.

Bericht vorig jaar:
Dansen op donderdag? Om 12:00 uur gaat de festivalpoort naar Cape Lowlands open en hoor je de allereerste #LL24 geluiden van Pinguin Radio in ArmadiLLow. Om 17:00 uur start de Lowlands Headphone Disco en dans je samen met 30.000 anderen in stilte in Bravo (dance, hiphop) en India (indie, pop, rock).
In Hacienda kabbelt donderdag vanaf 16:30 uur de muziek uit de speakers. Hier draai je warm op disco, house, baile funk en meer exotische sounds. In X-Ray hoor je muziek uit het Midden-Oosten zoals Lebanese psychedelica, Egyptische pop en veel meer tijdens de Disco Arabesquo Night. Welkom!
Koptelefoons voor de Lowlands Headphone Disco kunnen donderdag vanaf 15:00 uur worden opgehaald en tot 05:00 worden ingeleverd tussen Cape Lowlands en Planet Paradise. De borg is vijf munten. #LLFest

Queens of the Stone Age, Boko Yout wellicht, Noord Nederlands Orkest. Wellicht dat je bij de hiphopacts nog wat kan vinden!

• Geweldig
Waarderingen: Ciska01
Ik ben al weken bezig met m’n paklijst voor Lowlands. Tent, tandenborstel, powerbank... en dan zit ik vast op punt 4: hoeveel drugs neem je eigenlijk mee naar een festival? Genoeg voor plezier, niet zoveel dat ik ineens een wandelende apotheek ben. Wat staat er op jullie lijstje?
Ik probeer vooral heel veel sterk mee te nemen, maar ieder z’n ding
Maar iemand nog tips hoe je dit het beste mee nemen? Sinds vorig jaar mag je natuurlijk geen glas meer mee de camping op dus was ik overgestapt op wodka overschenken in waterflessen en deze weer her-sealen. Dit is grandioos mis gegaan en zat alles op dag 1 al onder de wodka.

• Leuk
Waarderingen: Jesse80009

Users who are viewing this thread