Lowlands 2025

Uitverkoop is begonnen 224 EUR en je bent erbij!

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 7-8-2025, 13:19:56

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1233
• Laagste Prijs: €224.40
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €348.12
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 520
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 713
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €224.40, €295.80, €296.62, €297.83, €297.84, €298.86, €299.83, €299.86, €300.90, €301.92

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1022
- Gemiddelde Prijs: €348.54

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 41
- Gemiddelde Prijs: €344.18

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 12
- Gemiddelde Prijs: €336.54

Type: Regular
- Aantal Tickets: 158
- Gemiddelde Prijs: €347.34

• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €224.40, €295.80, €296.62, €297.83, €297.84, €298.86, €299.83, €299.86, €300.90, €301.92

Deze laat ik even uit het overzicht wat ik maak, want het is (voorlopig) duidelijk wel een eenmalige prijs (ook tov de negen andere goedkoopste prijzen). Snap sowieso deze actie niet, moet toch een typo zijn want als je hem er voor €280 op zet is de verkoper hem ook zo kwijt.

Deze laat ik even uit het overzicht wat ik maak, want het is (voorlopig) duidelijk wel een eenmalige prijs (ook tov de negen andere goedkoopste prijzen). Snap sowieso deze actie niet, moet toch een typo zijn want als je hem er voor €280 op zet is de verkoper hem ook zo kwijt.
Kan een principe kwestie zijn van iemand. Wellicht dat diegene m zelf ook heeft gekocht voor een lagere prijs en hem nu voor dezelfde prijs toch weer verkoopt oid. Ik verkoop ook nooit mijn concert/festival tickets voor meer dan de inkoopprijs.

Eentje met de gemiddelde prijs!

1754566695751.png

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Mimi, MisterIks en mgbss
Bij KINK mis ik juist weer nieuwe muziek en vind ik het oude mannen gitaarrock gehalte te hoog. En mis soms ook wel een beetje artiesten als Sef. Bij mij staat de laatste tijd StuBru of Pinguin Radio aan(die openen vaak ook de Armedillow op Lowlands op donderdag)
Klopt, sinds Jasper weg is bij KINK, mis ik de nieuwe(re) muziek. Hopelijk verandert de programmering na de zomer.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en CVS
Klopt, sinds Jasper weg is bij KINK, mis ik de nieuwe(re) muziek. Hopelijk verandert de programmering na de zomer.

Eens! Prima zender dat Kink maar wel heel veel hetzelfde ja.

Het is alternatieve muziek dus wat Sef er moet doen weet ik ook niet :)

Door Jasper staat nu bij mij 3fm regelmatig op in de avond. Ook Tim vond ik altijd een fijne dj, dus Radio 2 staat tegenwoordig ook af en toe weer aan. (Miss is dit iets om in het Radio topic te bespreken, als die er is)

• Leuk
Waarderingen: gy0n
Hebben we ons al hardop afgevraagd waarom Antony Szmierek in de Lima staat? Terwijl ik alleen maar mensen om me heen hoor die daar heen willen?

Zelf ben ik ook fanboy. Wat is The Great Pyramid of Stockport een heerlijk nr zeg...

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ik heb op weg naar Italië twee dagen lang Kink aangehad in de auto (kids hebben Spotify geconfisqueerd). Het is beetje trip down memory lane voor mijn gevoel, enorm jaren 90 gitaren gehalte. Op een gegeven moment had ik het wel echt helemaal gehad met alle Offsprings en Linkin Park en Green Day. Beetje Sky Radio voor gitaarliefhebbers, als in door en door voorspelbaar.
Ik snap wat je zegt, herkenbaar. Ik luister ook vaak alleen in de ochtend als ik onderweg ben. Verder draai ik vaak zelf muziek. Spotify is mine thuis. Kids kunnen ook offline hun playlisten luisteren 😜

Met pijn in mijn hart afstand moeten doen van mijn kaartje, voor het eerst sinds 2010 niet aanwezig (de corona edities niet meegerekend uiteraard). Maar ik ben op dit moment thuis harder nodig laten we maar zeggen. Ik hoop dat ik nog een beetje op afstand mee kan genieten met goed materiaal van 3 voor 12 en jullie verhalen.
Veel sterkte thuis!

• Geweldig
Waarderingen: Indiaantje89
Weer een mustsee erbij dus ;)
Heb zelf wel moeite om in de Armadillow te "feesten" . Zie dat meer als een plek om even een hans worst te score en misschien even te zitten. Sta vaak liever in een tent zoals de India of Heineken.
Als het goed weer is vind ik de Armadillow juist een topplek in de nacht. Er hangt altijd wel spontaniteit in de lucht daar ofzo, vond het vorig jaar in de Bravo en India echt geen bal aan op zaterdag. Zaterdagnacht tot zondagochtend 09u in de Armadillow geweest, wat een nacht.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Mimi, Greyhound en daily
Oceanic b2b Obermann, Jeans (smiddags?!?!?), Million, Kimmah Malou wel zin in in ieder geval
Jeans post op z'n insta dat het een downtempo set wordt, ook cool maar niet te vergelijken met die set op The Crave dus

Ik ga rustig FKA Twigs afkijken en dan vanaf de heuvel naar Chapell Roan kijken, eens even zien waar het allemaal om te doen is. Denk inderdaad dat dit een hele bijzondere boeking is waar we de komende jaren nog op terug gaan kijken en zeggen: "Wow, stond ZIJ op Lowlands?!"

Toch kan ik het sentiment van het andere kamp ook goed begrijpen, de muziek zelf is voor mij wat te popy, maar als je dan met 50.000 man een nummer staat mee te bléren zorgt ook die muziek voor een memorabel optreden. Ik ben benieuwd!
Precies dit, maar dan Papa Roach ipv FKA Twigs (helaas 😬)

Hebben we ons al hardop afgevraagd waarom Antony Szmierek in de Lima staat? Terwijl ik alleen maar mensen om me heen hoor die daar heen willen?

Zelf ben ik ook fanboy. Wat is The Great Pyramid of Stockport een heerlijk nr zeg...
Ja dit is wel echt een misser in het blokkenschema, maar zal tijdtechnisch vast niet anders kunnen helaas. Een India zou een mooi podium voor hem zijn geweest. Dat wordt voor mij vanuit Royel Otis snel doorstappen en hopen dat iedereen wilt blijven hangen bij Chris Stussy / naar Raye wilt.

Heb me hier nog niet in gemengd, maar voor mij zit het niet zo zeer in de relevantie. Ik vind het prima dat ze op die positie staat, hoor, alleen ik vind het nogal zuur dat ze dat doet met maar één uitgebracht album. Als je naar d'r setlist kijkt, zitten er heel veel uitgerekte nummers tussen en een cover. Dat is voornamelijk zonde. Als ik dan zie hoe sommige acts hier worden neergesabeld omdat ze maar twee/drie albums hebben en al een hoge positie (nog geen eens headliner) innemen, is dat op z'n minst ook opmerkelijk te noemen dat dat bij Chappell niet gebeurd. Maar hé, aan populariteit verder geen gebrek, het blijft wel knap wat ze neerzet.
Ik denk dat ik je punt snap, maar ik had het er vanmiddag nog over dat je tegenwoordig door de veranderde wereld zo snel kan uitgroeien tot een wereldster. Vroeger kostte dat veel meer tijd. Door alle social media, zie je dat het nu hard kan gaan.

Ja dit is wel echt een misser in het blokkenschema, maar zal tijdtechnisch vast niet anders kunnen helaas. Een India zou een mooi podium voor hem zijn geweest. Dat wordt voor mij vanuit Royel Otis snel doorstappen en hopen dat iedereen wilt blijven hangen bij Chris Stussy / naar Raye wilt.
Ja grote clash voor mij, Royel Otis & Chris Stussy. Voordeel van Chris Stussy is wel dat je zo doorloopt naar de Lima.

Users who are viewing this thread

• Auke