Lowlands 2025

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 29-7-2025, 18:22:32

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1725
• Laagste Prijs: €265.20
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €341.64
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 806
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 919
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €265.20, €274.88, €275.40, €279.48, €280.50, €283.56, €284.35, €284.58, €285.60, €290.70

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1450
- Gemiddelde Prijs: €342.56

Type: Regular
- Aantal Tickets: 216
- Gemiddelde Prijs: €337.03

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 48
- Gemiddelde Prijs: €333.62

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 11
- Gemiddelde Prijs: €345.94

Cesar Majorana host een wijnhoek, in hetzelfde filmpje kijken ze ook te teasen dat er een nieuwe lichtinstallatie in de X-ray komt

Ja op Slinger stond er maar 1 rit vanuit mijn omgeving en dat was niet op een makkelijke plek
Ik heb gezocht naar een slinger voor 2 p vanuit Amsterdam, maar dat was geen succes. Duurt lang voor je reactie krijgt van de aanbieder en weinig aanbod, tot op vrijdagochtend zelf blijven zoeken toen

Bierprijs is natuurlijk absurd voor wat je krijgt, maar nu we cashless gaan en iedereen van alles de directe prijs ziet, vraag ik me af of de dingen die normaal 4-5 munten kosten (14-17,50 euro) nu nog wel die prijs gaan kosten. Denk dat men makkelijker 4 munten uitgeeft voor een kleine maaltijd of een cocktail dan 14 eu.
Bij Pinkpop was het cash less en een broodje shoarma was 18 euro. Niets bijzonders gewoon een broodje shoarma.

Puntje bij paaltje hebben wij door het cashless systeem veel minder geld uitgeven dan we normaal zouden doen op een festival dag

• Leuk
Waarderingen: @Marc en superginger
Bij Pinkpop was het cash less en een broodje shoarma was 18 euro. Niets bijzonders gewoon een broodje shoarma.

Puntje bij paaltje hebben wij door het cashless systeem veel minder geld uitgeven dan we normaal zouden doen op een festival dag
Lopen ze niet bakken met inkomsten mis hier door? Vriendin en ik hebben traditiegetrouw munten over op zondag, waar we dan maar taco’s, rendang en andere dingen van halen.

Kan me niet voorstellen dat we dit nog een keer gaan doen wanneer je 50 euro binnen een half uur moet afrekenen.

Laatst bewerkt:
--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 29-7-2025, 18:22:32

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1725
• Laagste Prijs: €265.20
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €341.64
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 806
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 919
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €265.20, €274.88, €275.40, €279.48, €280.50, €283.56, €284.35, €284.58, €285.60, €290.70

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1450
- Gemiddelde Prijs: €342.56

Type: Regular
- Aantal Tickets: 216
- Gemiddelde Prijs: €337.03

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 48
- Gemiddelde Prijs: €333.62

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 11
- Gemiddelde Prijs: €345.94
In 2 dagen tijd van 285 naar 265 geloof ik?
Er moeten nog veel kaarten kwijt…

Lopen ze niet bakken met inkomsten mis hier door? Vriendin en ik hebben traditiegetrouw munten over op zondag, waar we dan maar taco’s, rendang en andere dingen van halen.

Kan me niet voorstellen dat we dit nog een keer gaan doen wanneer je 50 euro binnen een half uur moet afrekenen.

vaak heb je niet 10 munten over op zondag, waar je vervolgens enkel
Tegelijkertijd heb ik ook vaak dat mijn munten op zondagavond op een gegeven moment op zijn. En dan denk ik "weet je Teun, het is misschien ook wel verstandig als je nu stopt met drinken". Als ik kan pinnen dan ben ik misschien wel geneigd er nog eentje en dan nóg eentje te pakken.

Uiteindelijk zal dat elkaar wel uitmiddelen.

• Leuk
Waarderingen: eva84
Blijft lekker wat deze gasten doen
LL 2026?? we tellen alvast weer af.
Of mocht er nog iemand niet op komen dagen deze editie. Ze zijn vrij in Augustus.

Was op JOA erg gaaf. Had van mij eerder mogen komen dan o.a. Tramhaus, The Chats, Soapbox of Wodan Boys etc. Duitse band, waren echt wel voor een losse show gekomen.

18 euro? Dat is dus gewoon 4,5 munt haha.
Dat betaal ik dus niet voor een broodje shoarma.

Afgelopen weekend moest ik 3 munten betalen voor een grote bak patat met stoofvlees. Dat betaal je in een restaurant/snackbar ook wel…

• Leuk
Waarderingen: superginger

Absoluut. Wij hebben ook altijd zon laatste moment munten opmaken rondje.
8 Vietnamese loempias, 3 kroketten enz enz want ja je bleek toch nog 24 munten in je tasje te vinden op t eind.

• Haha
Waarderingen: degrotegeneraal
Tegelijkertijd heb ik ook vaak dat mijn munten op zondagavond op een gegeven moment op zijn. En dan denk ik "weet je Teun, het is misschien ook wel verstandig als je nu stopt met drinken". Als ik kan pinnen dan ben ik misschien wel geneigd er nog eentje en dan nóg eentje te pakken.

Uiteindelijk zal dat elkaar wel uitmiddelen.
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf. Gelukkig heet ik geen Teun. 🤪

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread