Lowlands 2025

Ik interpreteerde je opmerking zoals je deze had beschreven als dat het enkel om de annuleringen zelf ging.
Zelf lig ik totaal niet wakker van wie de headliner is op Lowlands, heeft geen betekenis voor mij, maar ik snap je punt wel over de kwaliteit ervan. Al denk ik dat je onderschat hoe moeilijk het is, om zeker op korte termijn een geschikte vervanger te vinden.
Check, helder.
Ik kijk niet of een act nou headliner is of niet. Als ik het gaaf vind, dan ga ik het kijken. Alpha of geen Alpha.
Ik onderschat dat zeker niet, maar wat ik al schreef je hoeft het niet dat jaar op te lossen als het niet kan, maar dan wat teruggeven aan je trouwe achterban voor het jaar erop, dat zou wel zo netjes zijn. Want het is niet zo dat ze het geld kwijt zijn van al die afzeggingen. Dat gaat lekker in de knip van Mojo.

Maar wat mij betreft genoeg over gehad, het LL forum leeft lekker en volgens mij hebben we er allemaal zin in 🤗🥳‼️

Ik vind headliner waardig een act die een alpha zo vol krijgt dat ze tot ver buiten de tent staan. Ik kan me nog beelden herinneren van the prodigy die ik gemaakt had vanaf de heuvel. Het was echt absurd vol en alles en iedereen ging los

• Leuk
Waarderingen: Mimi, @Marc en CVS
Ik vind headliner waardig een act die een alpha zo vol krijgt dat ze tot ver buiten de tent staan. Ik kan me nog beelden herinneren van the prodigy die ik gemaakt had vanaf de heuvel. Het was echt absurd vol en alles en iedereen ging los
Daarmee zouden de Sugababes aan jouw criteria voldoen 🫶

Ik denk dat je niet met 1-2 dingen kan pinpointen wat een act een waardige (whatever that may be) headliner maakt.

De ene keer is het een legacy act met een mega repertoire aan hits, iemand die sick veel heeft betekent voor een genre of een pop tieneridool van het moment.

Op Lowlands ben je verrot op zondag. Wat je ook drinkt of gebruikt. Alsof je verrot niet meer losgaat? Alhoewel jij waarschijnlijk karnemelk drinkt ouwe zuurpruim.😘
Ben nog nooit verrot op de zondag geweest! Daar is lowlands te mooi voor doe jezelf toch te kort mee en het laatste waar je mee eindigde is niet zo netjes! Nooit persoonlijk worden

In de podcast gaat het over een lijsttrekkers lineup op zondag. Waar vind je dat terug in het programma?
Niemand die hier iets vanaf weet verder? EvE zegt het rond 18:30 in de podcast. Ben benieuwd hoe ze dat vorm gaan geven, haha. Kennelijk komen de 6-7 lijsttrekkers van de grootste partijen

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Niemand die hier iets vanaf weet verder? EvE zegt het rond 18:30 in de podcast. Ben benieuwd hoe ze dat vorm gaan geven, haha. Kennelijk komen de 6-7 lijsttrekkers van de grootste partijen
Misschien dat dit nog allemaal gefinaliseerd moet worden. Meen mij te herinneren dat Mark Rutte ook pas vlak van tevoren finaal werd en toegevoegd werd aan het programma

• Leuk
Waarderingen: rrr
Ik zie nog een goed gat in de Juliet op zondag vroeg middag. Denk dat die daar erbij komt als ze de volledige invulling weten.

• Leuk
Waarderingen: rrr
Misschien dat dit nog allemaal gefinaliseerd moet worden. Meen mij te herinneren dat Mark Rutte ook pas vlak van tevoren finaal werd en toegevoegd werd aan het programma
Zal misschien ook met veiligheid te maken hebben. De kans dat kwaadwillenden iets plannen is natuurlijk een stuk kleiner als het pas kort van tevoren bekend is

• Leuk
Waarderingen: Mimi en rrr
En bv de Foo Fighters al 3x volle bak
Maar ja dat gaat hem niet meer worden. Na het overlijden van Taylor.😢

• Leuk
Waarderingen: CVS
Ik zie nog een goed gat in de Juliet op zondag vroeg middag. Denk dat die daar erbij komt als ze de volledige invulling weten.
Kunnen we ergens inzetten dat de PVV uiteindelijk niet komt en dat het dus om 6 lijsttrekkers gaat?

Zeggen dat het een geldkwestie is om niet voor has been Nelly Furtado te gaan terwijl Lowlands de veel meer actuele en veel betere artiest FKA Twigs wel boekt, vind ik wat apart.

Nee nee dat zeg ik niet. Nelly Furtado was een leuke toevoeging geweest net als Sugababes vorig jaar.

Of FKA Twigs een betere artiest is moet nog maar blijken hé, das vooral een mening. Sowieso is Nelly Furtado natuurlijk wel echt een grote naam met een aantal wereldhits (de vraag is of je dat relevant vindt of niet is een andere )

Persoonlijk hou ik veel meer van muziek waarbij ze iets meer kunnen dan enkel zingen. Dus goede gitarist, drummer etc bij een band heeft mijn voorkeur :)

Maar goed ieder zijn ding jo. Als ik mij maar vermaak.

Kan iemand mij uitleggen wat er zo boeiend is aan Chapell Roan? Is toch gewoon de zoveelste pop zangeres? Ik vind het niet slecht maar totaal niet bijzonder / boeiend. Maar goed zal wel generatie dingetje zijn dan

• Leuk
Waarderingen: markvdrheijden
Nee nee dat zeg ik niet. Nelly Furtado was een leuke toevoeging geweest net als Sugababes vorig jaar.

Of FKA Twigs een betere artiest is moet nog maar blijken hé, das vooral een mening. Sowieso is Nelly Furtado natuurlijk wel echt een grote naam met een aantal wereldhits (de vraag is of je dat relevant vindt of niet is een andere )

Persoonlijk hou ik veel meer van muziek waarbij ze iets meer kunnen dan enkel zingen. Dus goede gitarist, drummer etc bij een band heeft mijn voorkeur :)

Kan iemand mij uitleggen wat er zo boeiend is aan Chapell Roan? Is toch gewoon de zoveelste pop zangeres? Ik vind het niet slecht maar totaal niet bijzonder / boeiend. Maar goed zal wel generatie dingetje zijn dan
Generatie dingetje. 😂😂Daar ben ik wel bang voor. Heb het zelfde. Maar neemt niet weg dat ik er al bijna vanaf het begin bij ben. En me nog altijd vermaak en er weer helemaal naar toe leef. Er zijn altijd wel weer optredens die het goed of minder goed doen.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal en daily
Ik vermaak mij ook hoor geen enkel probleem! Sowieso meer fan van het hardere werk en QOTS voldoet voor mij prima. Idem dito met Ecca Vandal en Papa Roach.

Papa Roach in Heineken is ook dikke prima!

• Leuk
Waarderingen: @Marc

Ik denk dat je niet met 1-2 dingen kan pinpointen wat een act een waardige (whatever that may be) headliner maakt.

De ene keer is het een legacy act met een mega repertoire aan hits, iemand die sick veel heeft betekent voor een genre of een pop tieneridool van het moment.
Dit is ook niets mis met de sugababes. Blijkbaar was het de moeite waard voor veel mensen

• Geweldig
Waarderingen: daily

Ik zat te kijken of ik die beelden nog kon vinden maar helaas.

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Srart11 en daily

Chapell Roan vinkt al jouw punten af…prima live band. Fantastische staging…en ik (met 40+) zing gewoon mee met Pink pony club

Users who are viewing this thread