Lowlands 2025

Ik schrik toch wel een beetje van het blokkenschema, terwijl ik van te voren vrij positief was. Vooral die vrijdag is langzaam opstartenn. Op het eerst egezicht kom ik hier op uit.

Vrijdag:
Marathon/Jalen Ngonda > Boko Yout > Kingfisher > Luvcat > Spencer Sutherland > London Grammar > Myd > Queens Of The stone Age > Arca > Job Jobse/Kiki > Tramhaus > Danny L Harle > Sammy Virji > Interstellar Funk

Zaterdag: Bartees Strange > Sylvie Kreusch > Raúl Monsalve Y Los Forajidos > Suki Waterhouse > The Beaches/Squid (dit is een clash voor mij) > Vampire weekend > Chris Stussy > Raye > FKA Twigs > Chapell Roan > Not A Fan > CEM B2B Pariah

Zondag: Ploegendienst/Horace Andy & Band > Kofi Stone > Black Country, New Road > Sofia Isella > Horsegiirl > The Chats > Lola Young / Molchat Doma (2e grote klas voor mij) > Fontaines D.C. > Chase & Status / MK.Gee > Eivor > Thys > Dj Heartstring > Dj Gigola / Sub Focus > Tentje in

Pfff wat een clashes... Vooral vrijdagavond vind ik heftig: MYD/Qotsa/Arca/Warmduscher/Job+Kiki/Tramhaus. Wil ze allemaal zien.

Misschien een hot take hier, maar FKA Twigs als vervanger van ASAP Rocky is toch totaal niet in verhouding?
Ik denk niet dat dit per se een hot take is. Rocky is gewoon niet 1-op-1 vervangen lijkt het. Twigs staat op een andere dag als Bravo afsluiter, dus ik weet niet of je dat überhaupt moet koppelen aan de vervanging van Rocky? Ik denk dat de meeste hier gewoon erg blij zijn dat ze er überhaupt staat, niet per se als vervanger van Rocky.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Overigens zeggen ze daar ook dat ze Charli nog een keer geprobeerd hebben en lang in gesprek zijn geweest met Doechii om te kijken of ze iets konden schuiven vanwege haar PKP show op zondag.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en Chicken
Voor het nageslacht, hier even nog het lijstje met de nieuwe namen:

Alt Blk Era
Aptijt
Balu Brigada
Been Stellar
Dj Travella
FKA Twigs
Horace Andy & Band
Jembaa Groove
Lair
L'EClair
Oceanic & Greetje Bijma
Roland Cristal
Soapbox
Unpeople
Woodan Boys
Yukimi
Zo! Gospel Choir
Kom er maar in, wat zit hier tussen dat ik nog moet checken?

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Balu Bridaga is trouwens wel een aanrader op basis van de nummers op Spotify. Had al een paar nummers toegevoegd aan m'n afspeellijst tijdje geleden.

Maarja ik heb veel liever FKA Twigs dan een Mackelmore o.i.d.

Kid Cudi had ik best leuk gevonden, maar vind ik ook niet echt een "headliner". Post Malone is een categorie te groot/duur denk ik als je dat naast A$AP neer zit.

Ik kan hier eigenlijk wel mee leven.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en Novis95
Oceanic is wel interessant. Als DJ echt heel tof, dus ik ga zeker even kijken wat hij hiervan gaat maken zo vroeg op de dag

Maarja ik heb veel liever FKA Twigs dan een Mackelmore o.i.d.

Kid Cudi had ik best leuk gevonden, maar vind ik ook niet echt een "headliner". Post Malone is een categorie te groot/duur denk ik als je dat naast A$AP neer zit.

Ik kan hier eigenlijk wel mee leven.
Ja ik zie Twigs 10x liever dan Rocky, dus wat dat betreft is het - voor mij - een prima ruil. Maar ergens voelt het wel flauw dat ze er niet gewoon ook een Cudi tegenover zetten.

• Leuk
Ja ik zie Twigs 10x liever dan Rocky, dus wat dat betreft is het - voor mij - een prima ruil. Maar ergens voelt het wel flauw dat ze er niet gewoon ook een Cudi tegenover zetten.
Ik vind Cudi helemaal geen "grote" naam eigenlijk, maar blijkbaar mis ik daar iets. Ik heb niet het idee dat die nu heel veel impact heeft gehad hier in NL.

• Leuk
Waarderingen: Nelis1410
Vrijdagnacht vroeg naar bed zo te zien. Wat een rare programmering. En waarom Chris Stussy zo vroeg? Ze dachten we boeken gewoon alleen maar vage shit dan blijven die tenten in de nacht een beetje leeg.
Chris Stussy is perfect op die plek. Zijn muziek leent zich ideaal voor om vanaf dat tijdstip lekker rustig de nacht in te hobbelen.

• Leuk
Waarderingen: fabelachtig
FKA Twigs erg blij mee! Al is Jamie xx als afsluiter wel mwah. Chris Stussy in de Heineken had ik overigens ook niet verwacht
Bij een eerste blik de volgende clashes: RAYE vs. Antony Szmierek, Chase & Status vs. Mk.gee
Toch wel redelijk wat blokjes rennen van Alpha naar Bravo en weer terug

Zijn er nog nieuwe ontdekkingen? :)

• Leuk

Users who are viewing this thread