Lowlands 2025

Papa Roach trouwens in de Heineken.
Ook niet verwacht dat QOTSA zo vroeg staat. Je kan als band liefhebber dus na de headliner voor mij (QOTSA), nog door naar Wallows en daarna weer door naar Tramhaus.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en superginger
Clashes Vampire Weekend - BBY, Chase and Status - MkGee, Kingfishr - Deadletter, Wallows - Warmduscher, The Beaches - Squid. aardig vervelend.. schuingedrukt mijn eerste keuze op dit moment

• Verdrietig
Waarderingen: fiesta
Ik ga naar Pukkelpop, maar zat toch even naar het Lowlands blokkenschema te kijken, maar ze hebben Raye (alpha) FKA Twigs (bravo) en Chappell Roan (alpha) ook niet erg goed gepland. Geen overlap want direct na elkaar, maar volgens mij ren je niet zomaar even van de Alpha naar de Bravo.

Balen voor de mensen die al op DTRH waren en nu opnieuw FKA twigs krijgen, voor mij tof! Al vind ik het niet een waardige vervanger. Luisterend naar de Podcast hoor ik wel dat er ook echt geen opties waren. Volgende keer een act als ASAP Rocky gewoon niet meer boeken... verder is het blokkenschema voor mij echt super, nauwelijks grote clashes en een perfecte nachtindeling waardoor je vrijdag en zondag echt goed kan pieken. Grote blij!

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Op het eerste oog niet zo blij met het blokkenschema... Had vorig jaar meer acts overdag waar ik ontzettend naar uitkeek (Big Thief, Sampha, Soulwax, Sugababes, Air), maar dat zwaartepunt lijkt nu veel later te liggen. Best wat lege ruimtes en jammerlijke clashes op andere momenten (Jalen Ngonda vs. CMAT, The Beaches vs. Squid, Vampire Weekend vs. bby, Royel Otis vs. Chris Stussy, Chase&Status vs. MK.Gee) en toch een teleurstellend hiphopprogramma...

...Maar alsnog zin in!!!!

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Met meteen daarna Chase & Status. Ik ga kijken of ik een nieuw record kan zetten van voorvak Alpha naar het midden van de Bravo.

Ja maar dit schema hangt wel aan elkaar van dat soort semi-clashes toch? Ik zou vooral op die zaterdag aanlopen tegen Vampire Weekend - Royal Otis - RAYE - FKA Twigs - Chappell Roan.

Wat een rijtje overigens 🙀

• Leuk
Waarderingen: Mimi, team-0 en Novis95
Vrijdagnacht vroeg naar bed zo te zien. Wat een rare programmering. En waarom Chris Stussy zo vroeg? Ze dachten we boeken gewoon alleen maar vage shit dan blijven die tenten in de nacht een beetje leeg.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Vrijdagnacht vroeg naar bed zo te zien. Wat een rare programmering. En waarom Chris Stussy zo vroeg? Ze dachten we boeken gewoon alleen maar vage shit dan blijven die tenten in de nacht een beetje leeg.
Snap dit ook niet zo goed, maar hij gaat een set met eigen visuals etc doen. Ik verwacht dat ze dat niet zomaar snachts in de bravo kunnen ophangen dus het in de Heineken moet.

Overigens denk ik dat die vrijdag juist ongelofelijk dringen gaat worden in de Bravo, staat niet veel populairs tegenover geprogrammeerd in de India

Users who are viewing this thread