Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Naast dat ik niet warm word van Post Malone (dan nog liever zelfs ASAP), zou ik het zo zonde vinden van de enorme fee die de beste man vraagt. Van dat geld zou je echt een hele hoop leuke artiesten van iets mindere grootte kunnen boeken.
Naast dat ik niet warm word van Post Malone (dan nog liever zelfs ASAP), zou ik het zo zonde vinden van de enorme fee die de beste man vraagt. Van dat geld zou je echt een hele hoop leuke artiesten van iets mindere grootte kunnen boeken.
Wil je dan die hele hoop minder grote artiesten tegelijkertijd op de Alpha laten staan tijdens het oorspronkelijke slot van Rocky? Of allemaal een kwartiertje ofzo?
Ik zou het schitterend vinden als ze nog een naam als Post uit de hoge hoed zouden toveren als vervanger. En ik ben ook niet echt zijn grootste fan.