Lowlands 2025

Ik vind Anderson .Paak wel een geschikte vervanger voor A$AP Rocky. Stond al eerder op Lowlands: 2016 Bravo, 2019 Alpha sub.

• Leuk
Waarderingen: J_M
Pfff, dat zou echt een droom zijn. Het optreden van 2019 is voor mij één van de beste optredens die ik ooit zag op LL.
Ik vond dat optreden dus echt saai. De muziek kon niet helemaal het publiek bereiken ofzo.

Met als contrast dat The National daarna één van m'n mooiste festivalervaringen ooit was. Dusja. Het kan ook het moment zijn geweest.

• Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig en sjoeske
En Post Malone? Die is 18 Aug in Berlijn
Naast dat ik niet warm word van Post Malone (dan nog liever zelfs ASAP), zou ik het zo zonde vinden van de enorme fee die de beste man vraagt. Van dat geld zou je echt een hele hoop leuke artiesten van iets mindere grootte kunnen boeken.

Naast dat ik niet warm word van Post Malone (dan nog liever zelfs ASAP), zou ik het zo zonde vinden van de enorme fee die de beste man vraagt. Van dat geld zou je echt een hele hoop leuke artiesten van iets mindere grootte kunnen boeken.
Wil je dan die hele hoop minder grote artiesten tegelijkertijd op de Alpha laten staan tijdens het oorspronkelijke slot van Rocky? Of allemaal een kwartiertje ofzo?

Ik zou het schitterend vinden als ze nog een naam als Post uit de hoge hoed zouden toveren als vervanger. En ik ben ook niet echt zijn grootste fan.

• Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig en mgbss

Users who are viewing this thread