Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vindt ik ook, verbaasde me eigenlijk dat ze sub waren! En als de alpha dan wat minder druk is, who cares! Gaat de rest toch lekker ergens anders naar toe, keuze zat.
Vindt ik ook, verbaasde me eigenlijk dat ze sub waren! En als de alpha dan wat minder druk is, who cares! Gaat de rest toch lekker ergens anders naar toe, keuze zat.
In de eerste Llowcast van dit jaar komt ook voorbij dat Fontaines bedoeld is als 'vierde headliner' (dit was voordat ASAP afzei)... Neem dan aan dat doorschuiven idd logisch is.
BKS- én LL-bezoekers hadden vorig jaar al de onbedoelde dubbeling met Justice (wat niet vervelend was), dus een nieuwe dubbeling met Eefje: liever niet.
Rijden precies dezelfde file in. Alleen het laatste stukje van de route is anders volgens mij. Vorig jaar was het vanaf Dronten iig drama geregeld. 8u s ochtends op het station en vervolgens pas 10:30 ofzo in de rij… Reden met 5 bussen waarvan 4 in de file stonden.
I'm like a Nelly Furtado heeft plek in haar tourschema, zit de dag ervoor in Noorwegen, nog geen show in Nederland, 24 jaar geleden stond ze ook al op LL.