Lowlands 2025

Maar ook geen rijtje waar je echt buzz mee creëert toch? Gelukkig zitten er geen grote cancellations bij.
Nee, maar het hoeven ook geen grote namen te zijn om mij gelukkig te maken.

Al denk ik dat je met dit lijstje inderdaad weer een commentsectie bestaande uit "Wie?!" krijgt.

Over toiletten gesproken, stichting Vluchteling heeft nog steeds de actie van 25,00 euro voor onbeperkt douche + toilet bezoek. Terwijl er maar 50 verkocht konden worden. Ik geloof nooit dat er nog geen 50 verkocht zijn ;) dat zal aardig druk worden daar
Iemand enig idee hoe laat die douches en wc's open gaan?

Verwacht ook niet heel veel topnamen meer nee. Al hoewel wij krijgen nog wel gewoon een headliner.

Ik zou het ook wel leuk vinden als dat iets is waar we niet op hebben gerekend, iets als een Editors ofzo.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en sjoeske
Verwacht ook niet heel veel topnamen meer nee. Al hoewel wij krijgen nog wel gewoon een headliner.

Ik zou het ook wel leuk vinden als dat iets is waar we niet op hebben gerekend, iets als een Editors ofzo.

Dat zou een hele mooie aanvulling zijn. Ik verwacht toch nog minimaal 20 namen of zit ik er helemaal naast. Meestal zitten daar toch nog wel 3/4 leuke namen bij.

Niets mis met het nieuwe nummer van KI/KI. Heeft de potentie op een heerlijk feestje. Hopelijk mogen ze de Alpha afsluiten en worden ze niet op die Peggy Gou slot neergezet. Dat zou echt een zware teleurstelling zijn.
Heeel misschien dat ze snachts de alpha opnieuw opengooien naar 99% zeker dat ze die peggy gou spot krijgen

Is hier al eerder voorbij gekomen, maar het feit dat ze nog geen vervanger voor Asap hebben vastgelegd geeft mij hoop dat ze toch druk bezig zijn om met iets verrassends uit de hoek te komen.

Is hier al eerder voorbij gekomen, maar het feit dat ze nog geen vervanger voor Asap hebben vastgelegd geeft mij hoop dat ze toch druk bezig zijn om met iets verrassends uit de hoek te komen.
Ja of het is zo slecht dat ze het in het pakketje doen om te verbloemen, kan twee kanten op ;)

(overigens niet mijn take, maar iemand zei laatst precies wat jij nu zegt)

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ja of het is zo slecht dat ze het in het pakketje doen om te verbloemen, kan twee kanten op ;)

(overigens niet mijn take, maar iemand zei laatst precies wat jij nu zegt)
Ik zit steeds meer op dit scenario. Een headliner heeft er toch veel meer baat bij om een aparte aankondiging te krijgen. En alle andere festivals hebben het al gedaan...

• Leuk
Waarderingen: dikkeboktor

Users who are viewing this thread