Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Over toiletten gesproken, stichting Vluchteling heeft nog steeds de actie van 25,00 euro voor onbeperkt douche + toilet bezoek. Terwijl er maar 50 verkocht konden worden. Ik geloof nooit dat er nog geen 50 verkocht zijn dat zal aardig druk worden daar
Dat zou een hele mooie aanvulling zijn. Ik verwacht toch nog minimaal 20 namen of zit ik er helemaal naast. Meestal zitten daar toch nog wel 3/4 leuke namen bij.
Niets mis met het nieuwe nummer van KI/KI. Heeft de potentie op een heerlijk feestje. Hopelijk mogen ze de Alpha afsluiten en worden ze niet op die Peggy Gou slot neergezet. Dat zou echt een zware teleurstelling zijn.
Is hier al eerder voorbij gekomen, maar het feit dat ze nog geen vervanger voor Asap hebben vastgelegd geeft mij hoop dat ze toch druk bezig zijn om met iets verrassends uit de hoek te komen.
Is hier al eerder voorbij gekomen, maar het feit dat ze nog geen vervanger voor Asap hebben vastgelegd geeft mij hoop dat ze toch druk bezig zijn om met iets verrassends uit de hoek te komen.
Klopt het dat de mensen die bijvoorbeeld de polsbandjes doen op donderdagochtend, hun tent al op woensdag mogen opzetten op het normale kampeerterrein?
Door de Festileaks-podcast vroeg ik me ineens af of de toiletproblemen van Lowlands/DTRH specifiek van deze festivals zijn of dat dit ook speelt bij vergelijkbare festivals (zoals BKS, Pukkelpop, Werchter etc). Iemand een idee?
Ik zit nu op Paris Charles De Gaulle en vlieg zo met mijn gezin naar Sri Lanka. Even offline dus. Ik ben net voor LL weer terug, ik zie jullie in Biddinghuizen Lowlanders! Crazy zin in!
Ik zit steeds meer op dit scenario. Een headliner heeft er toch veel meer baat bij om een aparte aankondiging te krijgen. En alle andere festivals hebben het al gedaan...