Gemiste kans om de Minecraft film te kijken met Lowlands publiek 
Leuke herinnering aan Conan the Barbarion remake in de Alpha 2011. Ieder slachtpartij werd met groot gejuich ontvangen, bijzondere ervaring was datGaan mensen echt een film kijken als je op een festival bent?
De post die ik ook altijd mijzelf voor houd, en dan tijdens het festival letterlijk geen enkele seconde aan het filmprogramma denk.Staan wel wat films tussen waar, mocht ik niks te doen hebben, een kijkje bij zou willen nemen:
28 Years Later, Festen, Flow, Kneecap, & The phoenician scheme
Expandables 3(?) ook in de Alpha gezien. Best leuk maar ik vind het sowieso al heel kut films kijken publiekelijk dus was na een half uurtje de lima in gedoken.Leuke herinnering aan Conan the Barbarion remake in de Alpha 2011. Ieder slachtpartij werd met groot gejuich ontvangen, bijzondere ervaring was dat![]()
Juist dat soort randprogramma's (Cabaret, theater, wetenschap & Film), maken Lowlands voor mij het leukste festival van Nederland.Gaan mensen echt een film kijken als je op een festival bent?
Als je ernaartoe gaat om echt een film te kijken, dan snap ik dat heel goed. Sfeer bij ons op dat moment was ook meer in een kring zitten, aantal biertjes in het midden en ouwehoeren.Expandables 3(?) ook in de Alpha gezien. Best leuk maar ik vind het sowieso al heel kut films kijken publiekelijk dus was na een half uurtje de lima in gedoken.
Haha wel een beetje herkenbaar. Je moet ook wel in een bepaalde stemming zijn.De post die ik ook altijd mijzelf voor houd, en dan tijdens het festival letterlijk geen enkele seconde aan het filmprogramma denk.![]()
Onmogelijk. Nooit gekund. Zowiezo heb je na een dag drank totaal geen zin en concentratievermogen om een film of een quiz te gaan kijken. Of (the horror) cabaret. Alles weg saneren en hup...investeren in toffe muziek.Juist dat soort randprogramma's (Cabaret, theater, wetenschap & Film), maken Lowlands voor mij het leukste festival van Nederland.
Dus jazeker, als ik na de laatste live muziekact of de laatste cabaret act niks meer heb staan, wil ik nog wel is de Echo in om een film te kijken.
Dat gebeurt niet elk jaar, en vaak heb ik het te druk of ben je niet in de stemming, maar het is zeker iets wat ik zou kunnen doen.
Hetzelfde als de wetenschapsquiz. Die probeer ik elk jaar mee te pakken en het sfeertje is altijd erg leuk! Daarnaast duurt die maar een half uur, dus kan dat vaak wel ergens tussendoor.
Voor muziek ga je maar naar Pinkpop!Onmogelijk. Nooit gekund. Zowiezo heb je na een dag drank totaal geen zin en concentratievermogen om een film of een quiz te gaan kijken. Of (the horror) cabaret. Alles weg saneren en hup...investeren in toffe muziek.
Ai. Ach ja, dromen mag natuurlijk. Zou wel even een statement zijn.Dat zou ik echt geweldig vinden, maar volgens mij gaat dat niet gebeuren, behalve UK doen ze 1 festival show in Madrid in september dit jaar:
Catch Gorillaz at a very special one-off headline show in Madrid this September. Celebrating 25 years of Gorillaz, this exclusive headline set will feature music from all eight studio albums.
Pulse of Gaia is the only chance to see Gorillaz live outside of the UK in 2025, and will mark the first time a band has been invited to perform at Zamna Festival.
Maar waren al die non-muziek uitingen nu niet net de USP van Lowlands? Zo zag ik het toch als buitenstaander, dat dit een festival is waar literatuur, wetenschap, film,... ook publiek trekt.Onmogelijk. Nooit gekund. Zowiezo heb je na een dag drank totaal geen zin en concentratievermogen om een film of een quiz te gaan kijken. Of (the horror) cabaret. Alles weg saneren en hup...investeren in toffe muziek.
Heb hem voor het laatst gezien in 2022, de laatste keer dat hij voorzover ik weet in Nederland stond. Zoals Gnargel het zegt, altijd euforisch, zeker niet saaiig. Nou ja, die ene keer dat hij als voorprogramma voor Caroline Polachek een dj-set met enkel klassieke muziek deed zou misschien als saai ervaren kunnen worden, maar ik denk niet dat het dat gaat worden.Heeft iemand Danny L Harle onlangs gezien. Vind zijn catalog van muziek echt indrukwekkend, maar vrees dat het een beetje een saaiige dj-set wordt zoals Mark Ronson tien jaar geleden.
2022 op Primavera. Dat was echt fenomenaal ja.Heeft iemand Danny L Harle onlangs gezien. Vind zijn catalog van muziek echt indrukwekkend, maar vrees dat het een beetje een saaiige dj-set wordt zoals Mark Ronson tien jaar geleden.
Ik ga naar Lowlands om m’n nieuwe outfit te showen.Ahhh jullie gaan voor de muziek naar Lowlands? Is dat dan het feestpubliek waar iedereen het altijd over heeft?
Onibaba had het over toffe muziekVoor muziek ga je maar naar Pinkpop!
Ik hoop dat dit sarcasme is of dat je in je vrije tijd ook al geen interesse hebt in cabaret, films, wetenschap of cultuur .Onmogelijk. Nooit gekund. Zowiezo heb je na een dag drank totaal geen zin en concentratievermogen om een film of een quiz te gaan kijken. Of (the horror) cabaret. Alles weg saneren en hup...investeren in toffe muziek.
Het idee dat 65.000 man 24/7 aan de drank zitten en nergens anders voor open staan is best een vreemde gedachte.Onmogelijk. Nooit gekund. Zowiezo heb je na een dag drank totaal geen zin en concentratievermogen om een film of een quiz te gaan kijken. Of (the horror) cabaret. Alles weg saneren en hup...investeren in toffe muziek.