Lowlands 2025

Ik had precies hetzelfde dat jaar. Vond het tot dat moment een heerlijke show. Heel dat stuk met Rocky had van mij part overgeslagen mogen worden.
Ik vond het ook echt een anti-climax. Van continu lekker strak spelen naar een lang stuk ouwehoeren en elkaar complimenten geven. Het zal best bijzonder geweest zijn omdat het niet vaak gebeurt, maar het haalde voor mij alle charme uit het verder goede optreden.

Ik vind een onaangekondigde collab op het podium eigenlijk altijd wel tof. Voelt dan niet als een routineklus. En laten we eerlijk zijn, zo heel erg moet Tame Impala het niet hebben van de spontaniteit. Met Asap vond ik het juist wel lekker het routinewerk doorbreken.
Net dat maakte die Last Nite cover van The Strokes op Primavera ook zo heerlijk. Goede cover ook. Publiek op standje uitzinnig.

Net dat maakte die Last Nite cover van The Strokes op Primavera ook zo heerlijk. Goede cover ook. Publiek op standje uitzinnig.

Die ga ik inderdaad niet snel meer vergeten. Toch heel stiekem hopen op een afscheidscadeau van EvE met een van zijn favoriete artiesten.

Toch wel een groot verschil met aantal tickets wat te koop staat op de doorverkoop website t.o.v. vorig jaar. Toen stonden er nu iets van 500 te koop.

En uiteindelijk waren de meeste kaarten trouwens vlak voor het weekend van LL wel weer verkocht.
Klopt, op de vrijdagochtend waren ze alleen nog maar te koop voor €350+ via TicketSwap. Door dat lamme systeem van Ticketmaster konden ze na start van Lowlands daar niet meer doorverkocht worden (doorsturen/verkopen via TicketSwap werkte wel).

Via een omweg via Insta gelukkig een goedkoper kaartje kunnen fixen.

Twee weken ervoor m’n eigen nog verkocht voor €220 (ja dus verkocht en uiteindelijk toch wel gegaan en duur opnieuw gekocht…).

Ik gok er dit jaar op dat het rond diezelfde tijd weer die prijs gaat zijn. Gezien de hoeveelheden, komt dat vast goed. Een beetje om de pijn van vorig jaar verloren geld te verzachten.

" Er gebeuren vreemde dingen in de Flevoriaanse polder sinds het oude, verlaten laboratorium van de Universiteit Leiden zich hier op mysterieuze wijze heeft gemanifesteerd. Heb jij de moed om dit duistere doolhof te betreden, waar vergeten experimenten tot leven komen? Dat het eng wordt is zeker, maar hoe ga jij om met je angsten? Lig je straks in een hoekje te bibberen, ga je in Usain Bolt-tempo naar de uitgang of stap je er vol bravoure uit? Een angstaanjagende beproeving om niet snel te vergeten! "

Vond dit onder de LL science. Zouden ze de props van Walibi inzetten? Hopelijk niet teveel mensen die onverwacht slecht gaan op zo'n avontuur....

Meestal vind ik LL science vooral leuke voorpret/ leesvoer en achteraf interessant qua bevindingen. Grappig waar mensen hun aandacht aan willen besteden terwijl ik dan echt met heeeel andere dingen bezig ben. Misschien dit jaar toch eens een serieus kijkje nemen ipv een slenterroute op een loos momentje.

Grote Autisme Show lijkt me ook wat. Prikkelarm op Lowlands, das knap!

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Heeft iemand Danny L Harle onlangs gezien. Vind zijn catalog van muziek echt indrukwekkend, maar vrees dat het een beetje een saaiige dj-set wordt zoals Mark Ronson tien jaar geleden.

Heeft iemand Danny L Harle onlangs gezien. Vind zijn catalog van muziek echt indrukwekkend, maar vrees dat het een beetje een saaiige dj-set wordt zoals Mark Ronson tien jaar geleden.
Heb 'm daar (helaas) moeten missen, maar geloof dat het op Primavera altijd een euforisch feestje is als hij daar staat.

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Dus volgende week woensdag/donderdag de laatste namen en vrijdag het blokkenschema?

Hoop zelf vooral dat er nog persoonlijke favoriete tussen zitten zoals DITZ of Paul Kalkbrenner (staan allebei op Pukkelpop en hebben volgens mij geen Nederlandse festivals gehad).

• Leuk
Waarderingen: Dante
Zou Gorillaz geen optie zijn als vervanger van ASAP? Lange tijd geleden dat ze hebben gespeeld. Treden vanaf 29 augustus op in Engeland, en daarvoor nog niets op de planning!
Dat zou ik echt geweldig vinden, maar volgens mij gaat dat niet gebeuren, behalve UK doen ze 1 festival show in Madrid in september dit jaar:

Catch Gorillaz at a very special one-off headline show in Madrid this September. Celebrating 25 years of Gorillaz, this exclusive headline set will feature music from all eight studio albums.

Pulse of Gaia is the only chance to see Gorillaz live outside of the UK in 2025, and will mark the first time a band has been invited to perform at Zamna Festival.

Dus volgende week woensdag/donderdag de laatste namen en vrijdag het blokkenschema?

Hoop zelf vooral dat er nog persoonlijke favoriete tussen zitten zoals DITZ of Paul Kalkbrenner (staan allebei op Pukkelpop en hebben volgens mij geen Nederlandse festivals gehad).
Paul Kalkbrenner staat op Complex Festival in Maastricht, maar ik hoop dus ook heel erg dat hij komt omdat ook een persoonlijke favoriet is haha. Maar ben er bang voor eerlijk gezegd

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en Davidd

DITZ staat al op Hit the City, maar mogen van mij naar allebei.

Heb ooit op mijn eerste Lowlands (2001) diep in de nacht (en met flink wat bier in de mik) in een volle tent The Exorcist gekeken, dat was echt een fantastische ervaring.

• Leuk
Waarderingen: gguuss en Davidd

Users who are viewing this thread