Lowlands 2025

Post staat die zaterdag in Slovenië en de maandag en dinsdag daarna in Berlijn. Je gaat die tour niet zomaar om kunnen gooien. Anders treed ie ook 5 dagen achter elkaar op

Ze hebben trouwens ook geen geluk de laatste jaren met de headliners. The Prodigy, vorig jaar QOTSA, nu weer A$AP.

Vorig jaar hadden ze het super netjes opgelost met Justice. En ik blijf er bij, die show van De Staat was stiekem toch wel dik (al was ik er niet live bij, teruggezien op stream, daar zat duidelijk geen half werk in).

Ook goed voor het topic, het had wel een opschudding nodig ;).

• Leuk
Waarderingen: Dante
Die show van de Staat was ontzettend vet, was erbij op de eerste rij. Hadden ook echt wat bijzonders neergezet met o.a de samenwerking met opgezwolle of de catwalk die uit de lucht kwam. Helaas dacht Lowlands na dat succes dat ze voortaan gewoon standaard een Nederlandse headliner kon droppen.

Misschien geen headliner, maar Pet Shop Boys zijn ook bezig met een festivaltour. Ze staan de week ervoor in Scandinavië en in het weekend van Lowlands op de zaterdag op een festival in de UK.

Ik merk dat resale tickets op Ticketmaster goedkoper zijn dan Ticketswap. En betrouwbaarder lijkt me ook?

Ik denk ook De Jeugd, ze zijn eigenlijk toch de huisband van lowlands, en 20 jaar jubileum verdienen ze het toch! Vond het vreemd dat ze niet op de line up stonden, ben benieuwd naar hun show op dtrh, ga even kijken of dat iets speciaals wordt!

Ik denk ook De Jeugd, ze zijn eigenlijk toch de huisband van lowlands, en 20 jaar jubileum verdienen ze het toch! Vond het vreemd dat ze niet op de line up stonden, ben benieuwd naar hun show op dtrh, ga even kijken of dat iets speciaals wordt!
Ik geloof nooit dat Lowlands de Jeugd gaat neerzetten. Daar kan je echt niet meer mee aankomen, zeker niet als headliner.

Ik zal er iig niet meer staan, want de vorige keer dat ze op LL waren heb ik me stierlijk verveeld.

Ik geloof nooit dat Lowlands de Jeugd gaat neerzetten. Daar kan je echt niet meer mee aankomen, zeker niet als headliner.

Ik zal er iig niet meer staan, want de vorige keer dat ze op LL waren heb ik me stierlijk verveeld.
Ik zeg ook niet headliner, maar zoiets als in 23 toen fatm uitviel en foals doorschoof naar headliner en froukje ipv foals. Ik denk dat De jeugd ipv fontaines en fontaines headliner wordt.

Ik zeg ook niet headliner, maar zoiets als in 23 toen fatm uitviel en foals doorschoof naar headliner en froukje ipv foals. Ik denk dat De jeugd ipv fontaines en fontaines headliner wordt.
Ik zou Fontaines naar de headline spot en Lola Young door naar de Fontaines spot geen gek idee vinden. Staan beide op de zondag iig als onze forumleden hun werk goed hebben gedaan ;).

Ik hoop toch echt op een Justice scenario. Is natuurlijk een headliner die wegvalt. Is niet zomaar met wat schuiven op te lossen.

Ik hoop toch echt op een Justice scenario. Is natuurlijk een headliner die wegvalt. Is niet zomaar met wat schuiven op te lossen.
Dat is waarschijnlijk ook wat er gaat gebeuren. Ze hebben nu ook nog 45 dagen de tijd(en waarschijnlijk al een heel stuk langer) om een waardige vervanger te regelen. Die situatie met FatM was echt uit noodzaak en toen hadden ze ook maar 1 dag. Als het maar even kan zullen ze wel iets in die headliner positie regelen

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Justice scenario kan je wel vergeten zo vlak voor augustus, met qotsa vervanging hadden ze veel meer tijd, wat zal lowlands balen van die canceling!

Users who are viewing this thread