Lowlands 2025

Ik merk dat resale tickets op Ticketmaster goedkoper zijn dan Ticketswap. En betrouwbaarder lijkt me ook?
Zie mijn bericht hier: https://forum.festileaks.com/threads/lowlands-2025.1765/page-230#post-561003

Kaarten zijn dus vooral goedkoper omdat de kosten bij Ticketmaster heel veel lager liggen dan bij Ticketswap. Omdat de Lowlands-tickets mobile only zijn en dus alleen via Ticketmaster doorgestuurd kunnen worden, is een aankoop via Ticketswap in dit geval even betrouwbaar. Het kost alleen veel meer moeite, omdat je met een omweg via Ticketswap de tickets door Ticketmaster laat doorsturen (snap je het nog?).

Lang verhaal kort: omdat het mobile only tickets zijn zijn Ticketswap en Ticketmaster in dit geval even betrouwbaar. Maar waarom zou je dat doen als het via Ticketmaster goedkoper en makkelijker is.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Als ik de lijst met mogelijke A$AP vervangers zo voorbij zie komen, wordt de kans steeds groter dat ik - na zondagavond vorig jaar - nog een keer de Adonis ga bezoeken....

Absoluut geen straf natuurlijk, maar toch liever nog een knaller met relevante recente muziek in de Alpha!

Met QOTSA hebben we al een headliner die een jaar of 20 geleden al populair was.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
En nu nog steeds.
Klopt, en ontkende ik geloof ik ook niet.

Maar nu je het toch opbrengt:
A$AP: 26,7 miljoen monthly Spotify listeners
Good neighbours: 7,3 miljoen monthly Spotify listeners
Queens of the Stone Age: 7,1 miljoen monthly Spotify listeners

Klopt, en ontkende ik geloof ik ook niet.

Maar nu je het toch opbrengt:
A$AP: 26,7 miljoen monthly Spotify listeners
Good neighbours: 7,3 miljoen monthly Spotify listeners
Queens of the Stone Age: 7,1 miljoen monthly Spotify listeners
Niet echt relevant voor een festivalheadliner, aangezien een deel van het publiek geen Spotify gebruikt, maar goed...

20 jaar geleden idd al populair en nu nog steeds. De diversiteit aan publiek op Lowlands maakt dat mogelijk. Mooi toch?

Verder hoop ik voor de Lowlands gangers dit jaar dat er een goede vervanger komt voor Rocky die in enigszins in de buurt komt. Zo'n Kid Cudi of Macklemore is het toch niet echt.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Niet echt relevant voor een festivalheadliner, aangezien een deel van het publiek geen Spotify gebruikt, maar goed...

20 jaar geleden idd al populair en nu nog steeds. De diversiteit aan publiek op Lowlands maakt dat mogelijk. Mooi toch?

Verder hoop ik voor de Lowlands gangers dit jaar dat er een goede vervanger komt voor Rocky die in enigszins in de buurt komt. Zo'n Kid Cudi of Macklemore is het toch niet echt.
Diversiteit is zeker goed, daarom was ik ook zo blij met de combi: QOTSA (ga ik zeker ook zien), A$AP en Chapell. Drie totaal verschillende en op hun eigen manier relevante acts. Een tweede al lang actieve band zou voor mij die balans verstoren en het juist minder divers maken.

Maar zeker gezien je derde alinea denk ik eigenlijk dat we het 99% met elkaar eens zijn 😊

Diversiteit is zeker goed, daarom was ik ook zo blij met de combi: QOTSA (ga ik zeker ook zien), A$AP en Chapell. Drie totaal verschillende en op hun eigen manier relevante acts. Een tweede al lang actieve band zou voor mij die balans verstoren en het juist minder divers maken.

Maar zeker gezien je derde alinea denk ik eigenlijk dat we het 99% met elkaar eens zijn 😊
Dat zou ook absoluut geen geschikte vervanger zijn. Idealiter een Little Simz of vergelijkbaar.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Gnargel

Users who are viewing this thread