Lowlands 2025

Zo bekeken zijn er eigenlijk best wat hits van Cudi die zouden kunnen aanslaan bij een brede groep. Tegelijkertijd schrik ik er toch een beetje van dat de suggestie van Pitbull verreweg de meeste likes heeft op insta (wat is daar de laatste tijd mee aan de hand joh?) 😵

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 4-7-2025, 10:53:42

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1638
• Laagste Prijs: €300.90
• Hoogste Prijs: €427.18
• Gemiddelde Prijs: €364.42
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 361
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 1277
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €300.90, €303.96, €304.97, €304.98, €306.00, €307.01, €307.02, €308.04, €309.06, €310.08

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1362
- Gemiddelde Prijs: €364.03

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 46
- Gemiddelde Prijs: €361.48

Type: Regular
- Aantal Tickets: 222
- Gemiddelde Prijs: €367.20

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 8
- Gemiddelde Prijs: €369.83

• Leuk
Waarderingen: J_M en Richie
--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 4-7-2025, 10:53:42

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1638
• Laagste Prijs: €300.90
• Hoogste Prijs: €427.18
• Gemiddelde Prijs: €364.42
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 361
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 1277
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €300.90, €303.96, €304.97, €304.98, €306.00, €307.01, €307.02, €308.04, €309.06, €310.08

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1362
- Gemiddelde Prijs: €364.03

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 46
- Gemiddelde Prijs: €361.48

Type: Regular
- Aantal Tickets: 222
- Gemiddelde Prijs: €367.20

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 8
- Gemiddelde Prijs: €369.83
Die 1277 mensen die meer dan de verkoopprijs vragen, willen die wel van hun kaartje af? Maar goed, ik vind het niet verkeerd dat er iets minder vraag naar kaarten is. Houd het festival ook scherp.

Die 1277 mensen die meer dan de verkoopprijs vragen, willen die wel van hun kaartje af? Maar goed, ik vind het niet verkeerd dat er iets minder vraag naar kaarten is. Houd het festival ook scherp.

Er wordt straks nog 1 drop namen bekend gemaakt (met wat interessante namen) en die zorgen dat de tickets snel eruit gaan.

Blijft bijzonder inderdaad. Zat het ook een beetje voor DTRH in de gaten te houden; daar staan nog steeds vƩƩl kaarten te koop voor originele prijs of daarboven. Blijkbaar kunnen mensen dat geld makkelijk missen?

Blijft bijzonder inderdaad. Zat het ook een beetje voor DTRH in de gaten te houden; daar staan nog steeds vƩƩl kaarten te koop voor originele prijs of daarboven. Blijkbaar kunnen mensen dat geld makkelijk missen?
Hier verbaas is me altijd over. Soms op de dag zelf (of weekend) van het festival staan ze nog boven de vraagprijs.
Alsof ze het niet boeit.

A$AP Rocky z’n show duurt op Sziget maar een uur en op Open Air Frauenfeld een uur en een kwartier. Dat zou op Lowlands ook niet veel langer zijn, lijkt mij

Vanuit dat perspectief ben ik ook niet zo rouwig om de cancel ;)

A$AP Rocky z’n show duurt op Sziget maar een uur en op Open Air Frauenfeld een uur en een kwartier. Dat zou op Lowlands ook niet veel langer zijn, lijkt mij

Vanuit dat perspectief ben ik ook niet zo rouwig om de cancel ;)
Volgens mij is een uur en vijftien minuten de laatste jaren al een beetje de norm op Lowlands.

Ijdele hoop van mij, maar Mumford & Sons heeft een pauze in hun Amerikaanse tour. Weekend voor Lowlands is de laatste show en daarna in oktober weer begreep ik. Ziggodome is al uitverkocht, dus dat mag niet in de weg zitten.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en Flynn
Zaterdag (inmiddels vandaag) in Polen. Daarna in Canada en pas eind augustus weer in Europa. Jammer wel, want de show op Glastonbury zag er erg tof uit.
Staat gewoon op Pukkelpop?
Wel op de zondag, dus dan zou Doechii de zaterdag moeten pakken en Roan de zondag.

In theorie mogelijk, in de praktijk lijkt me heel sterk. Maar hopen mag šŸ˜Ž

Staat gewoon op Pukkelpop?
Wel op de zondag, dus dan zou Doechii de zaterdag moeten pakken en Roan de zondag.

In theorie mogelijk, in de praktijk lijkt me heel sterk. Maar hopen mag šŸ˜Ž
Ah ja, was in de war met DTRH. Ik hoop met je mee.

Sam Fender dan maar als vervanger voor Asap Rocky?

Die heeft net gister DTRH gecancelled (en ook Glastonbury), dus dat zal wel niet šŸ˜„ Nothing but Thieves vervangt hem op DTRH, en ze hebben nog plek in hun tourschema tijdens LL. Maybe..?

Wel een heel andere stijl dan A$AP natuurlijk. Ik hoop eigenlijk ook stiekem op Doechii, maar het lijkt me sterk!

Wat een kut idee, dat muntjes weg en alleen pinnen.

Ik snap dat plastic muntjes niet binnen het duurzaamheidsbeleid vallen, maar muntjes worden toch ook gewoon gerecycled?

• Leuk
Waarderingen: sjoeske

Users who are viewing this thread