Lowlands 2025

Ligt het aan mij of is dit echt een heel sterk comedy programma
Ligt niet aan jou, ken voor het eerst de meerderheid van de namen.
Wordt toch weer een paar x in het weekend naar de cabaret. In ieder geval even kijken of het lukt om naar Kasper van der Laan, Alex Ploeg & Daan van der Hoeven te gaan.

Ligt het aan mij of is dit echt een heel sterk comedy programma
Ligt niet aan jou, ken voor het eerst de meerderheid van de namen.
Wordt toch weer een paar x in het weekend naar de cabaret. In ieder geval even kijken of het lukt om naar Kasper van der Laan, Alex Ploeg & Daan van der Hoeven te gaan.
Ik dacht hetzelfde! Diederik Zuurmond is ook wel een leuke, opkomende comedian voor als je goed gaat op droge of anti-humor. Als het uitkomt met de rest van het schema, ga ik wel weer proberen een showtje mee te pakken.

• Leuk
Waarderingen: Aardappelhoofd
Brr... dan liever New Wave. Ik heb het op Pinkpop nog eens geprobeerd, maar ik snap de Oscar and the Wolf hype gewoon niet.
Same. Vind hem zo pathetisch, heeft geen liedjes die je kunt onthouden en hij kan niet zingen. Dat hij ooit headliner van BKS is is geweest vind ik eigenlijk een schande voor dat festival. Bij Lowlands zou hij beter passen, zijn muziek matcht daar beter mee.

De impact van New Wave kan niet overschat worden. Er is nadien ook geen Nederlandse rapper/rapgroep geweest die een maar enigszins vergelijkbare impact heeft gehad. Wat dat betreft zouden ze volledig terecht op Lowlands staan.

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Same. Vind hem zo pathetisch, heeft geen liedjes die je kunt onthouden en hij kan niet zingen. Dat hij ooit headliner van BKS is is geweest vind ik eigenlijk een schande voor dat festival. Bij Lowlands zou hij beter passen, zijn muziek matcht daar beter mee.
Nou, nou. Je komt er zo wel lekker met gestrekt been invliegen hoor. Ik ken toch een behoorlijk gedeelte van hun repertoire uit mijn hoofd en ik was in de Ziggo Dome niet de enige. Dat hij niet kan zingen vind ik ook nogal bot. Ik heb 'm toch een aantal keer live gezien inmiddels en ik zou de zang niet als slecht of vals willen bestempelen. Dat de muziek of zijn shows je niet aanstaan is natuurlijk helemaal prima, maar het is toch gewoon een artiest die - als 'ie komt - terecht op de Alpha staat?

De impact van New Wave kan niet overschat worden. Er is nadien ook geen Nederlandse rapper/rapgroep geweest die een maar enigszins vergelijkbare impact heeft gehad. Wat dat betreft zouden ze volledig terecht op Lowlands staan.
Ik zit op allebei niet te wachten. Impact van New Wave is inderdaad gigantisch en daardoor is het zeker een relevante act. Daarentegen kan ik gewoon niks met de muziek.

Oscar & the Wolf heb ik zelfs per ongeluk al twee keer gezien en beide keren was het niet om over naar huis te schrijven. Zou dat zonde van de headline spot vinden.

Nou, nou. Je komt er zo wel lekker met gestrekt been invliegen hoor. Ik ken toch een behoorlijk gedeelte van hun repertoire uit mijn hoofd en ik was in de Ziggo Dome niet de enige. Dat hij niet kan zingen vind ik ook nogal bot. Ik heb 'm toch een aantal keer live gezien inmiddels en ik zou de zang niet als slecht of vals willen bestempelen. Dat de muziek of zijn shows je niet aanstaan is natuurlijk helemaal prima, maar het is toch gewoon een artiest die - als 'ie komt - terecht op de Alpha staat?
Oscar & the Wolf zit in mijn irritatie. Moet ik eigenlijk ook voor mezelf houden, eens.

Dat laatste ben ik het overigens wel mee eens, hoor. Qua populariteit hoort hij op Lowlands.

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en wsslvrwrt
New Wave is uiteindelelijk toch dat project waarbij een aantal artiesten gezamenlijk een album hebben gemaakt? Of bestond dat ervoor ook al of hebben ze erna nog meer geproduceerd?
Want ja er staan een hoop grote namen en hits op het album , maar ik heb zat andere Nederlandse hiphop artiesten die ik liever zie op een Lowlands.
(Opgezwolle, Typhoon die zijn eerste album integraal doet, Flinke namen).

Net ook maar de tickets voor de bus reis gekocht. Benieuwd of dat beejte soepel gaat of dat het alsnog een file drama wordt. Ik voorzie dat laatst eigenlijk...

Want ja er staan een hoop grote namen en hits op het album , maar ik heb zat andere Nederlandse hiphop artiesten die ik liever zie op een Lowlands.
Ik ook, maar die komen niet met een mogelijke jubileum show.

Ik blijf erbij, als Goldband als headliner kan, dan gaat er echt een flink deurtje aan andere mogelijkheden open.

Net ook maar de tickets voor de bus reis gekocht. Benieuwd of dat beejte soepel gaat of dat het alsnog een file drama wordt. Ik voorzie dat laatst eigenlijk...
Je komt gewoon in de normale file richting het terrein, je hebt alleen een andere ingang. Dus weer maar voorbereid ja haha

• Haha
Waarderingen: Novis95
--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 24-6-2025, 13:47:02

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1514
• Laagste Prijs: €302.94
• Hoogste Prijs: €427.18
• Gemiddelde Prijs: €370.80
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 249
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 1265
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €302.94, €303.96, €306.00, €311.10, €315.18, €316.18, €316.20, €319.76, €319.77, €320.28

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1251
- Gemiddelde Prijs: €370.12

Type: Regular
- Aantal Tickets: 205
- Gemiddelde Prijs: €376.51

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 51
- Gemiddelde Prijs: €361.24

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 7
- Gemiddelde Prijs: €395.12

• Leuk
Waarderingen: Spook en westlander
Ik ook, maar die komen niet met een mogelijke jubileum show.

Ik blijf erbij, als Goldband als headliner kan, dan gaat er echt een flink deurtje aan andere mogelijkheden open.
Haha ja alleen het zou nog mooier zijn als Goldband niet de norm gaat worden, maar van mij mag New Wave op die plek komen te staan hoor.
Staan ook wel echt gedrochten van nummers op dat album vind ik (looking at you "Drank & Drugs").

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 24-6-2025, 13:47:02

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1514
• Laagste Prijs: €302.94
• Hoogste Prijs: €427.18
• Gemiddelde Prijs: €370.80
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 249
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 1265
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €302.94, €303.96, €306.00, €311.10, €315.18, €316.18, €316.20, €319.76, €319.77, €320.28

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1251
- Gemiddelde Prijs: €370.12

Type: Regular
- Aantal Tickets: 205
- Gemiddelde Prijs: €376.51

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 51
- Gemiddelde Prijs: €361.24

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 7
- Gemiddelde Prijs: €395.12
Meer kaarten te koop dan gisteren, dat gaat niet goed.

Meer kaarten te koop dan gisteren, dat gaat niet goed.
Hoezo? Dat is toch vrij logisch. Dit zal blijven oplopen tot vlak voor het festival.
Was de afgelopen 2 jaar ook het geval. Juist bij festivals die snel uitverkopen zie je dit terug. Veel mensen die maximaal kopen op de dag van de kaartverkoop en hier dan kaarten van overhouden.

• Leuk
Waarderingen: westlander en Joris
Hoezo? Dat is toch vrij logisch. Dit zal blijven oplopen tot vlak voor het festival.
Was de afgelopen 2 jaar ook het geval. Juist bij festivals die snel uitverkopen zie je dit terug. Veel mensen die maximaal kopen op de dag van de kaartverkoop en hier dan kaarten van overhouden.
En mensen die willen kopen houden even af om te zien hoe ver het nog kan dalen. Dan ga je altijd een stijging in aanbod zien

New Wave is uiteindelelijk toch dat project waarbij een aantal artiesten gezamenlijk een album hebben gemaakt? Of bestond dat ervoor ook al of hebben ze erna nog meer geproduceerd?
Volgend jaar is Eigen Wereld 20 jaar oud. Zal wel heel vet zijn als Opgezwolle die komt spelen

• Leuk
Waarderingen: Davidd

Users who are viewing this thread