Lowlands 2025

Syd for Solen (DK) zei wel doodleuk dat ze de line-up hadden afgerond, maar als een duveltje uit een doosje is Natasha Bedingfield nog toegevoegd aan de zaterdag.
Weet dat ze ook al op Bospop staat, maar in het kader van één nostalgieact per editie is dit ook wel prima boeking lijkt me

TURNSTILE laat ze na Jera maar weer op LL Komen. Want wat een onwijs nieuw album juist uit. Luister en huiver
Mja, toffe band, prima album, maar op LL 2023 viel het toch wat in het water in een half lege tent met echt maar een handvol echt enthousiaste toeschouwers. Dit soort bands werken op een jera of in een niet al te grote zaal echt een stuk beter,

Mja, toffe band, prima album, maar op LL 2023 viel het toch wat in het water in een half lege tent met echt maar een handvol echt enthousiaste toeschouwers. Dit soort bands werken op een jera of in een niet al te grote zaal echt een stuk beter,
Vond ze op pinkpop wel goed werken hoor en dat lijkt me niet de makkelijkste festival voor ze. Na de show was hun merchandise ook binnen een half uur uitverkocht omdat zoveel mensen enthousiast waren over ze

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Vond ze op pinkpop wel goed werken hoor en dat lijkt me niet de makkelijkste festival voor ze. Na de show was hun merchandise ook binnen een half uur uitverkocht omdat zoveel mensen enthousiast waren over ze
Pinkpop ging als een tierelier. Nog nooit zo'n sicke moshpit gezien toen ik langs Noord podium liep toen.

Denk zeker dat het nieuwe album toegankelijker is voor veel meer muziekliefhebbers. Veel andere invloeden maken ze steeds interesanter naar mijn mening. Het is bijna dansbaar geworden ondanks de stevige invloeden af en toe. Verdienen zeker een volle tent. Dat ben ik met je eens. Maar dat komt ook deels door het feest publiek die voor de rest nergens om geeft en het totaal niet kennen.

• Leuk
Waarderingen: Greyhound
Lag denk ik ook wel aan de tent waar ze het stond. Zet dit in de Heineken neer en het is een compleet gekkenhuis. Ik heb er redelijk vooraan totaal geen last van gehad overigens.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en peter Molenaar
De twijfel bij mij over Chapell Roan is met deze show wel weggenomen, ziet er gaaf uit!

Weer toe aan nieuwe namen, ben er door 😇. In de vorige batch zaten met Bassvictim, Sarah & Julia en Good Neighbours toch ook weer artiesten die ik wil zien!

Wow, All Points East (zelfde weekend als Lowlands) kondigt net Sault aan!! Hopelijk hebben die inderdaad het geld nodig en komen ze ook naar Biddinghuizen 😂
Ik baalde ontzettend toen ik afgelopen week die datum op de insta van Sault zag verschijnen. De kans voor Lowlands lijkt me nihil, maar damn wat zou dat een epische boeking zijn. En een verklaring waarom Little Simz niet is geprogrammeerd 😐.

• Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig
Normaal ben ik niet zo’n fan van het stuivertje wisselen tussen Lowlands en DTRH, maar ik hoop dat FKA Twigs volgend jaar komt hoor. Wat een show is dat zeg :)

• Leuk
Waarderingen: koekebakker en Novis95

Users who are viewing this thread