Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vraag me toch echt af - zelfs met het hedendaagse Lowlandspubliek - of het hier nu echt heel druk bij zal zijn. Ik heb echt niemand in mijn omgeving die hier naar luistert.
Ik vraag me toch echt af - zelfs met het hedendaagse Lowlandspubliek - of het hier nu echt heel druk bij zal zijn. Ik heb echt niemand in mijn omgeving die hier naar luistert.
Het verbaast me dat geen enkele major Roxy Dekker overigens nog geboekt heeft staan. Not my pick, maar je kan er eigenlijk ook niet echt omheen. Zou Lowlands niet met die eer er van door gaan, denk dat die gewoon heel goed werkt op de Alpha.
Het verbaast me dat geen enkele major Roxy Dekker overigens nog geboekt heeft staan. Not my pick, maar je kan er eigenlijk ook niet echt omheen. Zou Lowlands niet met die eer er van door gaan, denk dat die gewoon heel goed werkt op de Alpha.
Ja maar nu is ze echt veel verder ontploft natuurijk. Vind het ook onbegrijpelijk dat een Pinkpop zoiets niet heeft geboekt. Maar kan me niet voorstellen dat Mojo niet wil meedrijven op haar succes.
Ja maar nu is ze echt veel verder ontploft natuurijk. Vind het ook onbegrijpelijk dat een Pinkpop zoiets niet heeft geboekt. Maar kan me niet voorstellen dat Mojo niet wil meedrijven op haar succes.
Nee inderdaad. Als ze op Pinkpop had gestaan hadden we dat inmiddels wel geweten. Ik denk dat je observatie wel kan gaan kloppen dat die gewoon een plek op Lowlands gaat krijgen, anders had ze wel op PP gestaan. En eerlijk gezegd denk ik dat dat meteen een plek op de Alpha gaat worden dan.
Top show , maar alle gekkigheid daar gelaten. Denk dat een show van Roxy Dekker erg goed kan werken op Lowlands. Beetje vergelijkbaar met de middag show van Goldband in 2022.
Top show , maar alle gekkigheid daar gelaten. Denk dat een show van Roxy Dekker erg goed kan werken op Lowlands. Beetje vergelijkbaar met de middag show van Goldband in 2022.
Zolang er iets leuks tegenover staat mogen ze van mij dat soort acts (niet te veel) op de Alpha neerzetten hoor. Sterker nog ik vind Roxxy Dekker een meer dan logische naam om op je festival te boeken.
Een Roxy Dekker zou de Alpha even vol trekken als Goldband deed in 2022, lijkt me een vrij tactische openingsact op de Alpha. Trekt enorm veel mensen heel vroeg naar het terrein toe. Ik vraag me wel af of het Lowlands afschrikt dat de Bankzitters mogelijk op het podium staan te zingen halverwege de set. Het lijkt mij dat de Bankzitters niet direct bij het gewilde imago van Lowlands passen.
Persoonlijk zou ik het als jonge bezoeker (in ieder geval jonger dan de gemiddelde forum gebruiker denk ik) alleen maar leuk vinden als Roxy Dekker langskomt.
Je had het afgelopen jaar elk studenten feestje, feestcafe, club of kleiner festival binnen kunnen lopen en gegarandeerd dat je 5 nummers van Roxy Dekker had gehoord op een avond. Het is inderdaad heel populair bij de jeugd onder de 18, maar ook zeker bij de 18 tot 23 jarige. De Bankzitters verkopen ook niet voor niets twee 16+ ziggo-dome shows uit met een gemiddelde leeftijd van 21 onder de bezoekers.
Niet te vergeten dat Roxy Dekker ook 9 van de 10 nummers in de top 50 op spotify op haar naam had staan nadat haar album uitkwam.