Lowlands 2025

Maar wat voor omgeving is dat? Inmiddels weet een mega deel van het Lowlands publiek echt wel wie Charli XCX is
Voornamelijk witte mannen tussen de 30 en 40 jaar oud, zonder Tiktok haha. Waarvan de meeste KINK of 3FM luisteren en veel juist geïnteresseerd zijn in de bandjes of alternatieve namen. En dan zijn er, maar 2 die ook een OOR abbonement hebben en veel meer bezig zijn met muziek, waaronder ik ook val.

• Winning
  • Geweldig
Waarderingen: @Marc en LLoww
Verbaast me dat Khruangbin altijd in zoveel wenslijstjes voorbij komt. Heb nooit echt iemand positief over de Khruangbin live experience zien schrijven.
Charli XCX - Chappell Roan - QOTSA
BICEP - Fontaines DC - Vampire Weekend

Zullen we het zo afspreken?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Chicken
Is Sabrina Carpenter eigenlijk nog een optie voor Lowlands? Ze heeft natuurlijk wel al een Ziggo show staan in maart.

Is Sabrina Carpenter eigenlijk nog een optie voor Lowlands? Ze heeft natuurlijk wel al een Ziggo show staan in maart.
Ik zei het net ook al in het Rock Werchter topic, maar ik kan mij voorstellen dat alternatieve festivals liever een Chappell Roan of een Charli XCX boeken dan Sabrina Carpenter. Is toch echt de meest lollipop pop artieste van dat rijtje.

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Ik zei het net ook al in het Rock Werchter topic, maar ik kan mij voorstellen dat alternatieve festivals liever een Chappell Roan of een Charli XCX boeken dan Sabrina Carpenter. Is toch echt de meest lollipop pop artieste van dat rijtje.
Verwacht haar wel de komende jaren op pinkpop. Zou wat zijn, headliners van Lowlands: Chappell Roan, Charli XCX en Sabrina Carpenter.

Ja lijkt mij ook beter passen op een Pinkpop bijvoorbeeld. Aan de andere kant heeft Primavera natuurlijk Sabrina ook als headliner staan.

Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar de lol van moshen heb ik nooit begrepen. Vind het er echt heel debiel uit zien en bijna een beetje kinderachtig. Dat je dan ook nog op de ehbo beland en daar lacherig over doet snap ik al helemaal niet.
Moshen hoort al sinds 1993 bij Lowlands en persoonlijk was ik blij en verheugd dat er ook in 2024 nog genoeg pits waren te zien (ook al heb ik persoonlijk 9 van de 10 keer niet meer de behoefte om er deel van uit te maken). Ik heb op Instagram ook wel het gehuil van de nieuwe generatie (meestal vrouwelijke) LL ganger over moshpits gelezen, maar blijf lekker weg denk ik dan.

Moshen hoort al sinds 1993 bij Lowlands en persoonlijk was ik blij en verheugd dat er ook in 2024 nog genoeg pits waren te zien (ook al heb ik persoonlijk 9 van de 10 keer niet meer de behoefte om er deel van uit te maken). Ik heb op Instagram ook wel het gehuil van de nieuwe generatie (meestal vrouwelijke) LL ganger over moshpits gelezen, maar blijf lekker weg denk ik dan.
Traditie is zo'n kul-argument.

Ik kan me nog het verslag van iemand die een meid met een glas witte wijn voor zich had staan bij Fat Dog nog herinneren. Die werd de pit ingezogen en is niet meer terug gezien.... 😜

Users who are viewing this thread