Lowlands 2025

Poah ik zie ineens een headliner-trio met Charli xcx- Qotsa - Chappell Roan helemaal voor me en dat zou voor mij echt perfect zijn. Zien we Vampire Weekend komen? Lijkt me een lastige, net te klein voor headliner, maar voor mijn gevoel ook weer te groot voor alles daaronder. Zijn in andere landen veel populairder dan in NL.

Verder zie ik KoL graag komen, maar dat kan ik me niet voorstellen. Ook niet echt een Lowlands band. Fountaines DC ben ik helemaal klaar mee sinds ze op RW 20 minuten te laten kwamen en toen zeer arrogant het podium afliepen zonder hun enige hit te spelen. Maar opzich wel een goede band natuurlijk. Zouden die ook als sub kunnen komen? Of alleen headliner? Beetje vergelijkbaar verhaal met Vampire Weekend zou ik inschatten

Poah ik zie ineens een headliner-trio met Charli xcx- Qotsa - Chappell Roan helemaal voor me en dat zou voor mij echt perfect zijn. Zien we Vampire Weekend komen? Lijkt me een lastige, net te klein voor headliner, maar voor mijn gevoel ook weer te groot voor alles daaronder. Zijn in andere landen veel populairder dan in NL.

Verder zie ik KoL graag komen, maar dat kan ik me niet voorstellen. Ook niet echt een Lowlands band. Fountaines DC ben ik helemaal klaar mee sinds ze op RW 20 minuten te laten kwamen en toen zeer arrogant het podium afliepen zonder hun enige hit te spelen. Maar opzich wel een goede band natuurlijk. Zouden die ook als sub kunnen komen? Of alleen headliner? Beetje vergelijkbaar verhaal met Vampire Weekend zou ik inschatten
Vampire Weekend komt echt wel als sub hoor, zeker als je er nog een grote elektronische naam als ‘headliner’ na zet. Zelfde idee als op DTRH ‘19, toen ze ook officieel geen headliner waren. Ben overigens wel benieuwd welk nummer je bedoelt als ‘enige hit van Fontaines D.C.’ hahaha

Ik heb ook echt helemaal niks met die Charlie XcX. Wat een infantiele baggermuziek zeg. En dan ook nog eens die Chappell Roan er wellicht bij als headliner. Dat is toch echt volkomen LL onwaardig, kom op zeg hee. Als dat 2 vd 3 headliners worden sla ik wellicht een keer over.
Lol, twee van de drie populairste popartiesten van het jaar, schandalig als je die op je festival hebt!

Bekijk bijlage 11798

Bij gebrek aan voor mij aansprekende line-ups op andere majors met veel plezier alvast een gokje (en vooral heel veel hoop) gewaagd voor drop 1 van Lowlands dit jaar :).
Leuk gedaan! The Last Dinner Party staat op Pinkpop dus die kunnen we wel afstrepen. Wunderhorse stond er dit jaar al. Verder veel logische kanshebbers inderdaad

• Leuk
Waarderingen: micham
Ik heb ook echt helemaal niks met die Charlie XcX. Wat een infantiele baggermuziek zeg. En dan ook nog eens die Chappell Roan er wellicht bij als headliner. Dat is toch echt volkomen LL onwaardig, kom op zeg hee. Als dat 2 vd 3 headliners worden sla ik wellicht een keer over.
Tom Hardy Bait GIF

Bring me the horizon zal in ieder geval geen Lowlands doen, want is een european mainland exclusive van Rock Am RIng

Er zijn nog weinig line ups van festivals in augustus waar ik omver geblazen van ben. Ook reading leeds weer niet.

BICEP met hun AV DJ Show ook in Scandinavië in Augustus. Zien we hier de elektronische Bravo afsluiter?
(Of nachtprogramma?)

Sammy Virji zie ik wel gebeuren als naam voor LL net als Aj tracey. Lijken me weer van die simpele picks voor de organisatie. Wallows, Lola Young, The Dare en Snow Strippers zijn ook namen die ik vind passen

Users who are viewing this thread