Lowlands 2024

UpInSmoke

Campingartiest
22 jul 2022
80
125
Vergeet de volgende keer niet het voortraject te beschrijven! (waarin je vanuit je huis in Amsterdam-Zuid eerst nog even -glimlachend- langs Uilenstede rijdt, om vervolgens met de fatbike naar het station de gewone fietsende burgers in te halen en daarna jezelf lekker onderuit laat zakken in de eerste klas, om te kijken naar al dat gepuf en gesteun in de tweede klas).
op fatbikes zie ik alleen maar tokkies hier, ik denk dat je urban arrows/van Moof bedoelt of velorettis :D
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Ik heb een tijd de boys (en lady;) van TPDTV gevolgd op youtube, een tikkeltje jaloers op alles wat ze kunnen doen door hun liefde voor festivals te delen en dit lucratief doen. Zij hebben vorig jaar een video gepost over de VIP ervaring op Coachella.


Anders dan LL maar voor mij zou glamping voelen als valsspelen. Net als dat ik blij ben dat er geen dagbezoekers zijn. Toch andere types....
Ik heb EC/ Glammping overwogen toen ik met krukken liep en m'n knie niet mocht belasten, maar daar was de MiVa camping een uitkomst voor, want douchen in een omgebouwde dixi was net ff te gewaagd.

Wil je naar Lowlands dan hoort bikkelen er bij. Anders speel je vals. Vinnik.....

Maar goed, genoeg die er anders over denken, anders breidt dat gebied niet steeds meer uit.

Zo jammer dat ze - volgens mij - niet naar Lowlands komen! Ze waren wel op Graspop maar ben ze daar helaas niet tegen gekomen.

En zeer benieuwd naar hun Sziget video die er aan komt
 

saffje

Playlistbediener
31 jan 2023
7
5
Dag voor lowlands luchtbed kapot…. Alleen nog een elektrische thuis, is er een plek op de camping waar je die op kunt blazen of kun je dat ook doen bij het oplaadpunt?
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
83
80
Zo jammer dat ze - volgens mij - niet naar Lowlands komen! Ze waren wel op Graspop maar ben ze daar helaas niet tegen gekomen.

En zeer benieuwd naar hun Sziget video die er aan kom

Zo jammer dat ze - volgens mij - niet naar Lowlands komen! Ze waren wel op Graspop maar ben ze daar helaas niet tegen gekomen.

En zeer benieuwd naar hun Sziget video die er aan komt
Ze zijn vaker in Amsterdam geweest en als ìk zou mogen kiezen uit het aanbod in NL, dan zou ik Lowlands kiezen, maarja, ik ben bevooroordeeld en ben eens maar nooit weer naar Pinkpop geweest. Maar als ik vanuit hun visie zou kiezen is Pukkelpop een betere line-up. Wie weet mogen ze ooit de Silent Disco doen (wishfull thinking!)
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Ze zijn vaker in Amsterdam geweest en als ìk zou mogen kiezen uit het aanbod in NL, dan zou ik Lowlands kiezen, maarja, ik ben bevooroordeeld en ben eens maar nooit weer naar Pinkpop geweest. Maar als ik vanuit hun visie zou kiezen is Pukkelpop een betere line-up. Wie weet mogen ze ooit de Silent Disco doen (wishfull thinking!)

Pukkelpop zijn ze geweest!

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.892
6.135
Ze zijn vaker in Amsterdam geweest en als ìk zou mogen kiezen uit het aanbod in NL, dan zou ik Lowlands kiezen, maarja, ik ben bevooroordeeld en ben eens maar nooit weer naar Pinkpop geweest. Maar als ik vanuit hun visie zou kiezen is Pukkelpop een betere line-up. Wie weet mogen ze ooit de Silent Disco doen (wishfull thinking!)
Lowlands heeft internationaal weinig roem. Het is ook wel een heul Nederlands (en misschien zelfs redelijk randstelijk) festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
Ik heb niet het idee dat ze Lowlands leuk gaan vinden eigenlijk. Zijn best wat punten waar ze vaker negatief over zijn die bij Lowlands gewoon het geval zijn haha
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.892
6.135
Ik heb niet het idee dat ze Lowlands leuk gaan vinden eigenlijk. Zijn best wat punten waar ze vaker negatief over zijn die bij Lowlands gewoon het geval zijn haha
Idd.. het zijn nu ook geen muziek professoren om zo maar te zeggen. Ze houden wel van een feestje, maar ik denk dat Lowlands te dancey in dat opzichte voor ze is.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Ik heb niet het idee dat ze Lowlands leuk gaan vinden eigenlijk. Zijn best wat punten waar ze vaker negatief over zijn die bij Lowlands gewoon het geval zijn haha
Dat denk ik ook. Vaak toch commentaar op dance en qua muzieksmaak ook niet helemaal in lijn met Lowlands. Daarnaast is het hele randprogramma gebeuren op LL denk ik moeilijk te begrijpen voor Engelse.

Zou het wel leuk vinden, want kijk hun video's met veel plezier.
 

dblauw

Randprogramma
28 nov 2023
142
171
Als je voorraan wilt staan bij de Alpha en Bravo, hoelang van tevoren moet je dan ongeveer aanwezig zijn? Act ervoor meepakken en dan blijven hangen (toch wel lastig zonder plaspauze). Hoe druk is het meestal een half uur voor de start van een act?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken