Lowlands 2024

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
Mijn geheugen laat me nu al in de steek. Lekker bezig zeg dit jaar. Het leeft bij mij persoonlijk ook meer dan de andere jaren, weer niet hoe dat komt eigenlijk
Er gebeurt naar mijn mening dit jaar gewoon heel veel. Een hele hoop afmeldingen, Veel te aanwezige activatie's, camping 1 die bijna helemaal opgeslokt is en natuurlijk een hoop gezelligheid :)
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14 en micham

Beaudelaire

Campingartiest
28 sep 2022
81
122
Ik vind het wel opvallend dat het zo snel uitverkocht was, heel veel mensen mis grepen en dat er dan de dag voor het festival alsnog zoveel kaarten beschikbaar zijn in de officiële doorverkoop. Ook nog voor 50 euri minder dan de oorspronkelijke prijs.
Ik ook! Eigenlijk is die stress in februari nergens voor nodig, want je kan maanden later voor veel minder stress en tientallen euro’s minder met gemak een kaartje kopen. Misschien even onthouden voor over een half jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en daily

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Misschien totaal gemist hier en ik zit niet (meer) in de WhatsApp groep omdat mijn telefoon dan elke dag ontploft, maar is er dit jaar weer een meet-up?
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Ter info: mijn telefoon geeft aan dat er een Ticketmaster update is.
En moest na update ook opnieuw inloggen. Weet ik veel wat mijn wachtwoord is.
Gelukkig weet mijn browser dat altijd nog wel.
Je zal morgen maar voor de poort staan en je ticketmaster app werkt niet. o_O
 
  • Leuk
Waarderingen: Spook

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Ik ook! Eigenlijk is die stress in februari nergens voor nodig, want je kan maanden later voor veel minder stress en tientallen euro’s minder met gemak een kaartje kopen. Misschien even onthouden voor over een half jaar.

Dit zeg ik ook elk jaar tegen mijzelf. En dan toch weer in de Ticketmaster wachtrij staan met 4 devices in Februari
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
827
859
Begrijp ik uit de laatste Insta post van Lowlands nou dat we al op 65.000 bezoekers zitten? Dacht dat we nog op 60K zaten
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
83
80
Vraagje: zijn er hier LL'ers met ervaring met camping 0? LL zelf schrijft dat er altijd plek is en 0 open gaat wanneer de rest vol staat, maar met camping 1 al bommetje vol en best veel groepsplekken ben ik erg goed in me zorgen maken of we er wel terecht kunnen? Ik wil echt niet half in een greppel staan😆

Voorheen stonden we donderdag op tijd voor de poorten en we zijn met 1 tent, dus wie weet zie ik wel alleen de beren op de weg, helaas kunnen we pas vrijdag ri Biddinghuizen en zijn en rond 13u.....
 

micham

Playlistbediener
27 dec 2023
31
48
Is er ook al ergens bekend welke optredens voorbij gaan komen in de LL livestream / tv uitzending ?
 

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Vraagje: zijn er hier LL'ers met ervaring met camping 0? LL zelf schrijft dat er altijd plek is en 0 open gaat wanneer de rest vol staat, maar met camping 1 al bommetje vol en best veel groepsplekken ben ik erg goed in me zorgen maken of we er wel terecht kunnen? Ik wil echt niet half in een greppel staan😆

Voorheen stonden we donderdag op tijd voor de poorten en we zijn met 1 tent, dus wie weet zie ik wel alleen de beren op de weg, helaas kunnen we pas vrijdag ri Biddinghuizen en zijn en rond 13u.....
Er is heus wel plek op één of andere camping. Al die easy camp en groepscampingplekken zijn ook gewoon voor mensen, het is niet alsof die 'extra' zijn. Wellicht zijn die soms wat ruimer opgesteld, maar tegelijk zorgt het er ook voor dat veel groepen geen grote ruimtes innemen op de reguliere campings. Gewoon een camping kiezen en wat verder doorlopen naar achter. Zou naast een greppel inderdaad ook niet aanraden. Met dit warme weer word je op zondagochtend wakker met een doordringende urine lucht.
 

Janneman82

Playlistbediener
8 aug 2024
6
23
Vraagje: zijn er hier LL'ers met ervaring met camping 0? LL zelf schrijft dat er altijd plek is en 0 open gaat wanneer de rest vol staat, maar met camping 1 al bommetje vol en best veel groepsplekken ben ik erg goed in me zorgen maken of we er wel terecht kunnen? Ik wil echt niet half in een greppel staan😆

Voorheen stonden we donderdag op tijd voor de poorten en we zijn met 1 tent, dus wie weet zie ik wel alleen de beren op de weg, helaas kunnen we pas vrijdag ri Biddinghuizen en zijn en rond 13u.....
Al een paar keer op camping 0 gestaan en is het even een stuk lopen in het begin maar uiteindelijk gewoon een prima stekkie. Er is altijd plek hoor, daar zorgen ze wel voor, ze openen telkens een stukje extra erbij afhankelijk van de toestroom.
 
  • Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig en davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • gretz