Lowlands 2024

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
123
182
Hoop het! Hoe minder mensen "een beetje" geïntereseerd zijn hoe minder mensen er met halve aandacht gaan staan en dus hoe minder praters er tijdens het optreden zullen zijn. Liever een halve Alpha (of van mij zelfs een kwart) die met volle aandacht luistert dan een volle die er doorheen loopt te lullen. Vind in dat opzicht de alpha een goede plek voor Air. Het is namelijk toch wel vrij ver lopen van de andere podia, dus mensen zullen er niet zo snel toevallig langslopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Avani en micham

cybermarco

Playlistbediener
1 sep 2021
41
47
Ik vind het wel opvallend dat het zo snel uitverkocht was, heel veel mensen mis grepen en dat er dan de dag voor het festival alsnog zoveel kaarten beschikbaar zijn in de officiële doorverkoop. Ook nog voor 50 euri minder dan de oorspronkelijke prijs.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.200
Ik vind het wel opvallend dat het zo snel uitverkocht was, heel veel mensen mis grepen en dat er dan de dag voor het festival alsnog zoveel kaarten beschikbaar zijn in de officiële doorverkoop. Ook nog voor 50 euri minder dan de oorspronkelijke prijs.
Fomo, andere (vakantie)plannen, is op zich best logich op 60.000+ kaarten. Het aantal mensen dat opeens toch een weekend vrij hebben om een heel weekend te gaan festivallen is natuurlijk ook niet bijster groot.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en putdeksel14

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.884
6.121
Dat is toch dat je een video game speelt en alle moeilijke bosses gewoon voorbij rent en dan een game die normaal in 100 uur gespeeld wordt, in een half uurtje afraffelt?
Klopt, maar het gaat hier echt om een "Freerunner" ;) volgens mij zelfs Wereldkampioen dacht ik
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken