Lowlands 2024

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Voornaamste reden is denk ik dat een podium als de Alpha artiesten véél meer ruimte geeft om hun eigen show mee te nemen. Met een podium als dat van Defqon moet je toch vooral leunen op de showelementen die Q-Dance als organisatie regelt. Kan me voorstellen dat vooral de grote headliner acts daar niet zo op zitten te wachten. Daarbij zou ik denken dat zo'n mainstage als bij Defqon aardig in de kosten loopt, al helemaal met die joekel van dit jaar. Bij Defqon kun je daar nog enigszins voor compenseren doordat de gages van de DJs (vermoedelijk) een stuk lager zijn dan die van de acts op Lowlands.

Mocht iemand trouwens benieuwd zijn hoe het Defqon equivalent van de Alpha er dit jaar uitzag, hier een foto:
c98d0a203406495.6696b9ea5f7a7.jpg


Denk dat de Alpha normaal begint waar zo ongeveer de rechterhand van dat meest linker figuur zit
Ik denk dat als je een defqon podium en showelementen mag gebruiken je in je handjes mag knijpen als headliner. Dat blaast echt elke andere show weg. Vooral de defqon eindshow is vrij beroemd. 😀
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
De signeersessies voor dit weekend voor wie een krabbel op een plaat wil halen!
 

Bijlagen

  • signeersessies.jpg
    signeersessies.jpg
    59,2 KB · Weergaven: 181
  • Leuk
Waarderingen: Spook

Chewingmountain

Playlistbediener
12 aug 2023
10
12
Check, tis normaal pils
Het gaat me meer om of het niet ondrinkbaar wordt (leeglopen, ontploffen of koolzuur eruit) 😀
Weizen kan prima nachtje in de vriezer. Tijd zo kort mogelijk houden en misschien even in plastic zak. Vorig jaar 1 (normale bier) geklapt maar verder allemaal heel. Misschien ietsje minder koolzuur maar krijg je dagen koud en lekker bier voor terug (in goede koeltas uiteraard).
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.956
2.693
Weizen kan prima nachtje in de vriezer. Tijd zo kort mogelijk houden en misschien even in plastic zak. Vorig jaar 1 (normale bier) geklapt maar verder allemaal heel. Misschien ietsje minder koolzuur maar krijg je dagen koud en lekker bier voor terug (in goede koeltas uiteraard).
Weizen is qua smaak ook vaak het best te drinken na het invriezen nog. Meestal doe ik er een stuk of 4 die direct als extra koelelement werken voor de rest. Vorig jaar was er ook eentje geklapt. Andere keren is het altijd goed gegaan, maar ik zou ze inderdaad niet langer dan een paar uur in de vriezer leggen. Plastic zak is niet onverstandig, want als ie klapt heb je een laag bier slush in je vriezer liggen.
 

sjoeske

Campingartiest
18 jan 2020
66
81
Weizen is qua smaak ook vaak het best te drinken na het invriezen nog. Meestal doe ik er een stuk of 4 die direct als extra koelelement werken voor de rest. Vorig jaar was er ook eentje geklapt. Andere keren is het altijd goed gegaan, maar ik zou ze inderdaad niet langer dan een paar uur in de vriezer leggen. Plastic zak is niet onverstandig, want als ie klapt heb je een laag bier slush in je vriezer liggen.
Ik doe zelf ook altijd blikken Heineken in de vriezer ongeveer 6/8 uur werkt prima
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

mgbss

Support act
15 feb 2019
999
1.164
Vraag me altijd af hoe zo'n interview tot stand komt. Vanuit de Volkskrant of zal de pr-afdeling van Lowlands wat lijntjes uitgooien om hun bekritiseerde beleid te kunnen verdedigen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.781
Ik ben er nogsteeds niet uit. Thundercar/Barry Can't Swim en Sampha/Overmono...
 

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Hen beetje zelfde clashes. Maar juist wel lekker om op moment zelf de call te maken afhankelijk van waar je zin in hebt, wat vrienden doen en hoeveel zin ik heb in te drukke tent..
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
228
168

Gebruikers die dit onderwerp bekijken