Lowlands 2024

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Zelf met 4 devices vanaf 1000 online gezeten, maar had 4 x een kansloze plek in de rij.
Uiteindelijk er toch doorheen geglipt en 2 kunnen scoren. Hogere aantallen lukten toen al niet meer.
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: @Marc en eva84

Margreet

Nieuw lid
3 feb 2024
2
0
Via ticketmaster, wij hebben net nog 2x2 tickets voor andere vrienden geregeld, ik begon op plek 120k ofzo om 11:00
Fijn dat het bij jou gelukt is. Ik begon met rijen variërend van 22K tm 125k. 3 laptops, 2 telefoons en een IPad. Ben blijven proberen, sterker nog, probeer nu nog steeds, elke seconde op “doorgaan” klikken. Maar geen resultaat. Jammer, ik ga hopen op na-sale in augustus.
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Zo, dat was stressvol ff! Was er doorheen om 11:05, selecteerde tickets en boem werd eruit gekicked ineens. Heel gek.. Maar goed, uiteindelijk via een vriend van me toch een kaart kunnen krijgen. Lekkerrrrr! Bij zijn is meemaken!
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: @Marc, piep en eva84

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.345
1.797
Allereerst enorm balen voor alle liefhebbers die mis hebben gegrepen. Dit systeem klopt gewoon niet.

Voor mij weer makkelijk praten, maar een week of 2 voor het start komen er echt wel weer kaarten vrij via resell. Al neemt dat nu niet je gevoel weg.

Het meest blij ben ik voor @Raskolnikov. De teleurstelling die ik vorig jaar op het forum voelde raakte me echt. Tof dat het nu wel gelukt is.

Verder iedereen die tickets heeft, gefeliciteerd‼️We gaan er weer wat moois van maken in augustus 🔥‼️
Tof man, dankjewel!
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
269
318
Geen idee wat ik meer had kunnen doen. Ik zat klokslag 11.00 klaar. Toen er geen kaarten meer waren stond de teller op ruim 12.000 voor me. Toch een nanoseconde te laat geklikt.

Wel BKS kaarten. Dat ging een stuk ontspannender.
De wachrij is echt willekeur. Je kan om 10.59 op wachtrij klikken en minder hoog in de rij staan dan iemand die om 10.30 klaar zat.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Onibaba

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
149
289
Allereerst enorm balen voor alle liefhebbers die mis hebben gegrepen. Dit systeem klopt gewoon niet.

Voor mij weer makkelijk praten, maar een week of 2 voor het start komen er echt wel weer kaarten vrij via resell. Al neemt dat nu niet je gevoel weg.

Het meest blij ben ik voor @Raskolnikov. De teleurstelling die ik vorig jaar op het forum voelde raakte me echt. Tof dat het nu wel gelukt is.

Verder iedereen die tickets heeft, gefeliciteerd‼️We gaan er weer wat moois van maken in augustus 🔥‼️
Ik baal ook ontzettend, maar 'dit systeem klopt gewoon niet' behoeft wat mij betreft wel wat toelichting. Dit klinkt heel makkelijk complottheorieachtig, dus leg eens uit.

Mijn idee: 150.000 mensen willen een kaartje, terwijl er maar 55.000 zijn. Welk systeem je ook bedenkt – en wat is er oneerlijk aan iedereen een willekeurige plek in de wachtrij geven? – er zullen altijd 95.000 teleurgestelden zijn. Van wie ik er dus één ben, en mijn vriendin een tweede.
 
  • Leuk
Waarderingen: LLsince97

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
86
94
Is toch wel droevig hoe veel er nu al wordt aangeboden op Marktplaats..

Zulke mensen kan MOJO toch prima opsporen en levenslang bannen van Ticketmaster?
Probleem is dat je met een ander mailadres een ander account kan maken, en het weer opnieuw kan doen. Zolang er wettelijk niks is vastgelegd blijft dit helaas
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Dante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken