Ja dat gaat echt wel lukken. Mits je bereid bent meer te betalen.Ik heb een ticket maar mijn vrienden niet :/ denken jullie dat ze makkelijk via doorverkoop wat kunnen scoren?
Ai balen Roluf…. ZuurHier helaas niet gelukt. Voor de eerste keer sinds 2013.
We zijn met de groep nog in beraad wat we gaan doen. Werchter, Pukkelpop of gewoon de week van tevoren via de resale kaarten kopen…
Maar in principe gebruiken ze toch gewoon exact hetzelfde ticketsysteem? Verschil zit 'm enkel in de belangstelling.ben geneigd om nu naar Pukkelpop te gaan. Al is het maar om die organisatie te belonen voor hun mooie ticketsysteem. Daar kan LL echt iets van leren, maar dat zal ze vast een worst wezen...
Yep, heel zuur. Ik zou het geduld bewaren en in de laatste 2 weken toeslaan. Maar goed makkelijk zeggen voor mij. Ik zou zelf ook niet zo snel een alternatief festival overwegen ten tijde van LL ook al had ik geen kaarten. Dan maar een jaartje niet.Ai balen Roluf…. Zuur
Hoe dan?Via de ticketmaster site? Ik blijf proberen. Vorig jaar zou ons 25 jaar jubileum
Nee, die melding kreeg ik vanaf het begin al op mijn telefoon. Als je gister de presale hebt geprobeerd, was het onmogelijk om via die telefoon vandaag kaarten te bestellen. De browser ging automatisch naar die presale kaartenverkoop die al gestopt was inmiddels. Wat ik ook probeerde aan browsers resetten enzo, niets hielp. Ik kon met die telefoon absoluut niet in een wachtrij komen.Bekijk bijlage 7955
Het lijkt erop dat het nu helemaal dicht is?
Wat is het verschil tussen Pukkelpop en Lowlands qua ticketsysteem als ik vragen mag?ben geneigd om nu naar Pukkelpop te gaan. Al is het maar om die organisatie te belonen voor hun mooie ticketsysteem. Daar kan LL echt iets van leren, maar dat zal ze vast een worst wezen...
Ticketmaster systeem kan echt wel beter.Wat is het verschil tussen Pukkelpop en Lowlands qua ticketsysteem als ik vragen mag?
Ondanks elk jaar voor sommige de teleurstelling kunnen we denk ik Lowlands alleen maar prijzen dat ze blijkbaar zo'n strak festival neerzetten waar ieder jaar zoveel mensen naar toe willen. En waar ook bijna iedereen elk jaar weer naar terug keert, omdat het ze bevalt. En ook nog is een nieuwe generatie als wat ouder publiek kan aantrekken. Dat is niet voor ieder Nederlands festival weggelegd.
Of meer centen, tickets voor de ticketverkoop.Ticketmaster systeem kan echt wel beter.
1. Je hebt een account nodig op ticketmaster voor je in de wachtrij komt. Jouw mobiel nummer en email adres moeten uniek zijn en gekoppeld aan het account.
2. Iedereen die kaartje wil kopen moet eerst €0,01 cent overmaken. Het banrekening nummer waarmee je betaald is ook moet hetzelfde en uniek zijn, en daar moet jij je ticket ook kopen.
Dit lost niet alles op, maar echt al wel een hele hoop. Zo lastig is het echt allemaal niet.
Nouja Lowands zou gek zijn om dit te veranderen, dit is gewoon heerlijk voor hun. Ook al heb je teijfes over de line-up, de fomo van dit festival is zo gigantisch groot dat het een soort self fulfilling prophecy is geworden. En van hun kant gezien zou ik dit ook niet veranderen. Terwijl dat echt wel mogelijk is.Of meer centen, tickets voor de ticketverkoop.
Pukkelpop: je kunt niet meer dan vier kaartjes per persoon kopen, kaartjes staan op naam, dat wordt aan de ingang gecontroleerd. Je kunt ze alleen op een andere naam laten zetten via hun eigen doorverkoopsysteem, dat pas vlak voor het festival open gaat. En volgens mij mag je de kaartjes ook niet voor veel meer dan de oorspronkelijke prijs doorverkopen.Wat is het verschil tussen Pukkelpop en Lowlands qua ticketsysteem als ik vragen mag?
Ondanks elk jaar voor sommige de teleurstelling kunnen we denk ik Lowlands alleen maar prijzen dat ze blijkbaar zo'n strak festival neerzetten waar ieder jaar zoveel mensen naar toe willen. En waar ook bijna iedereen elk jaar weer naar terug keert, omdat het ze bevalt. En ook nog is een nieuwe generatie als wat ouder publiek kan aantrekken. Dat is niet voor ieder Nederlands festival weggelegd.